Coca-Cola HBC ČR a Slovensko rozšiřuje portfolio o další značky alkoholu

Výrobní a distribuční společnost Coca-Cola HBC Česko a Slovensko uzavřela partnerství s předním světovým výrobcem alkoholu, se skupinou Edrington. Od 3. prosince 2018 od ní převezme exkluzivní distribuci a prodej osmi značek prémiového alkoholu z kategorií whisky, rum a vodka.

Coca-Cola HBC Česko a Slovensko bude nově v obou zemích distribuovat pět značek skotské whisky – Famous Grouse, prémiové Naked Grouse, Highland Park a Glenrothes a super prémiový Macallan. Dalšími novými nápoji v portfoliu budou rumy z Dominikánské republiky – prémiový Brugal a super prémiový 1888. Nabídku doplní i super prémiová vodka Snow Leopard, z jejíhož prodeje je podporován fond na záchranu kriticky ohroženého sněžného leoparda před vyhynutím.

Společnost Coca-Cola HBC Česko a Slovensko je známá především jako výrobce a distributor kompletního portfolia nápojů společnosti Coca-Cola Company. Distribuce alkoholu je jejím vlastním byznysem, na kterém se „atlantská“ Coca-Cola nijak nepodílí.

Coca-Cola HBC Česko a Slovensko již od ledna distribuuje prémiové značky Aperol, Cinzano a Gin Bulldog ze skupiny Gruppo Campari. „Získání dalších značek prémiových alkoholických nápojů do našeho portfolia je dalším krokem na cestě stát se komplexní společností, která nabízí širokou škálu nápojů pro každou denní i noční příležitost,“ vysvětluje Maria Anargyrou-Nikolic, generální ředitelka Coca‑Cola HBC Česko a Slovensko, a dodává: „I nadále tak posilujeme naši pozici v celém segmentu HoReCa a na poli dodavatele prémiového alkoholu – do aktuálního portfolia doplňujeme nejrychleji rostoucí kategorie, kterými jsou právě whisky, rum a vodka.“

Skupina Edrington je desátý největší výrobce alkoholu na světě. Pod tímto jménem vystupuje od roku 1961, ale její kořeny sahají až do roku 1850. „Společnost má v kategoriích whisky, rumu a vodky ucelené portfolio a naší novou spoluprací tak vzniká relevantní a silné partnerství, které posílí vztahy se současnými zákazníky a přivede i zákazníky nové,“ říká Maria Anargyrou-Nikolic. „Věříme, že se všechny značky brzy zařadí mezi nejrychleji rostoucí na trhu,“ dodává generální ředitelka Coca-Cola HBC Česko a Slovensko.

Newsletter