Conectart jako první call centrum v Česku prošel auditem od ČEZ

Společnost plní požadavky GDPR a nařízení je bez výhrad. Tak zní finální stanovisko auditní zprávy Skupiny ČEZ, která v minulých týdnech prověřovala Conectart jakožto jednoho ze svých dodavatelů služeb. Největší tuzemské kontaktní centrum je vůbec prvním call centrem u nás, který tímto auditem úspěšně prošlo.

„S výsledkem auditu jsme maximálně spokojeni. Ochraně osobních údajů se věnujeme cíleně, dlouhodobě a systematicky a jsme rádi, že máme oficiálně potvrzeno, že při zpracování osobních údajů dodržujeme všechny dohodnuté povinnosti a ustanovení zpracovatelské smlouvy,“ komentuje Petr Studnička, generální ředitel společnosti Conectart, která na základě smlouvy provádí pro ČEZ především přímý prodej služeb v rámci předem určených projektů.

„Jako dodavatel, který si zakládá na férovém přístupu k naším zákazníkům, samozřejmě vyžadujeme nejvyšší standardy a transparentní a prozákaznické jednání také od našich dodavatelů. Jako první v České republice jsme tak u dodavatele našich služeb provedl audit GDPR. Máme tak jistotu, že z daty zákazníků je zacházeno s tou nejvyšší péčí,“ říká generální ředitel ČEZ Prodej Tomáš Kadlec.  

Conectart zpracovává osobní údaje v informačním systému Daktela. Jde o all-in-one ticketingový nástroj pro call centra, který automaticky zaznamenává komunikační historii ze všech kanálů (omnichannel) do CRM karty zákazníka. Nástroj obsahuje pouze informace sdělené Conectartu anebo získané z dalších datových zdrojů call centra, popřípadě ČEZ. Daktela se využívá jako cloudová služba. Přístupy do systémů a aplikací schvaluje vrcholový management na základě definovaných rolí a pracovních pozic. Pravidelně probíhají školení v oblasti informační bezpečnosti, včetně ochrany osobních údajů, přičemž systém proškolování je víceúrovňový podle pracovního zařazení.

Newsletter