David Cameron si jde na Tinder pro hlasy proti Brexitu

Britský premiér hodlá se svým týmem získat hlasy zejména mladších voličů, singles a také různých etnických menšin proti vystoupení Velké Británie z Evropské unie na sociálních sítích Facebook, Twitter a také na Tinderu. Downing Street 10 potvrdila, že jeho poradci dostali zadání na rozsáhlou marketingovou kampaň. Cílem jsou lidé pod 40 let, samostatně žijící (takzvaní singles) a Cameronův tým bude chtít také cílit na rozličné společenské menšiny a zájmové komunity. Ty, u kterých soudí, že by budou hlasovat spíše pro setrvání Velké Británie v EU, chce motivovat k účasti v referendu o Brexitu.

V březnu například Tinder spustil aktivitu „Swipe the Vote“, jejímž cílem bylo odkrýt politické preference v amerických prezidentských volbách. CNBC uvádí jako příklad zajímavého cíle hudební fandy Glastonbury music festivalu, který se koná ve stejný den, jako referendum o Brexitu, tedy 23. června. Směrem ke zhruba dvěma stovkám tisíc hudebních fandů má proběhnout výzva k účasti v referendu.

Newsletter