Digitální agentura Optimio se opět dostala mezi 3 % prémiových partnerů Google

Součástí vybrané skupiny prémiových partnerů v rámci programu Google Partners se opět stala digitální agentura Optimio. Dostala se tak do 3 % českých agentur nesoucí odznak Google Premier Partner 2023. Program Google Partners prošel v roce 2022 značnými změnami. Včetně změny definice vzhledem k pokročilejším požadavkům programu a nabídce výhod, které podporují růst a úspěch ve službě Google Ads. Program bude prémiové partnery a jejich klienty podporovat i v tomto roce.

Odznak Premier partner

Google po celém světě znovu oceňoval úspěchy nejlepších digitálních marketingových partnerů udělováním odznaku Premier Partner v rámci programu Google Partners. Program byl vytvořen pro reklamní agentury a třetí strany, které spravují účty Google Ads jménem jiných značek či firem. Cílem programu je posílit postavení společností tím, že jim poskytne inovativní nástroje, zdroje a podporu, s kterými dokážou pomáhat klientům uspět a růst v online prostředí.

„Je to opravdový úspěch, který dokazuje špičkové odborné znalosti služby Google Ads při navazování nových vztahů s klienty a v pomoci klientům v růstu. Těšíme se, že je budeme moci podporovat v úsilí pomáhat zákazníkům ve vytváření chytrých online strategií a dosažení dlouhodobého úspěchu,“ říká Marcin Karnowski, Senior Director, tým Ads Marketing ze společnosti Google.

Partnerství, které vede k úspěchu

Program Google Partners nabízí tři úrovně zapojení – Člen, Partner a Premier Partner – s vlastními nabídkami komplexních výhod a příležitostí, které pomáhají dále prohlubovat vztah s Googlem. A tím zlepšovat výsledky klientů. Součástí partnerství je přístup ke školení, podpoře a zdrojům, které umožnují úspěch a pomáhají vyniknout v oboru.

„S opětovně hrdým převzetím odznaku Google Premier Partner můžeme klientům nadále nabízet rychlejší a účinnější podporu z Google Ads, díky které vyřešíme případné problémy v účtu jedna dvě. Využívat můžeme také nové Google produkty a služby z první ruky, přehled o chování vašich konkurentů a trendech v oboru,“ říká majitel digitální a marketingové agentury Optimio, Jan Bindr, www.optimio.cz.

Hluboké znalosti mění ve fungující čísla

Optimio je proklientská digitální agentura s konzultantským přístupem, která na trhu působí od roku 2009. Klientům pomáhá růst v obratech (ziskovosti digitálního marketingu) s kladeným důrazem především na data a výsledky. Veškeré činnosti mají za cíl posunout klienta dále a zlepšit čísla napříč celým nákupním procesem zákazníků. Filozofii firemní kultury doplňuje vzdělávání zaměstnanců a kontinuální zvyšování odbornosti.

„Jsme tu pro klienty z oblasti B2C a B2B e-commerce, lead generation a značky, které mají ambice růst či expandovat do zahraničí a chtějí výsledky. Mezi naše zákazníky patří významné značky českého internetu a firmy, které to myslí s digitálním marketingem vážně. Mluví za nás výsledky – 95 % našich klientů nás neopouští,“ říká spolumajitel digitální a marketingové agentury Optimio Marek Žáček, www.optimio.cz.

Newsletter