Nejznámější český fotbalový brankář Petr Čech natočil již druhý spot pro českou technologickou společnost Livesport. Natáčení probíhalo na Barrandově a Petr Čech v něm relaxuje za asistence statného maséra.
I na druhém spotu kampaně pracovala agentura Beefbrothers. Její koncept od začátku vychází z toho, že Petr Čech ukončil profesionální kariéru. Spot odráží nejdůležitější benefit produktu: i když z nějakého důvodu nemůžete být přímo ve hře, Livesport vám v reálném čase poskytne všechny informace, které jako sportovní fanoušek potřebujete.
„Tentokrát jsme šli do výrazně vtipnějšího skritpu. Osvědčilo se nám, že několikátý rok po sobě točíme s mezinárodním štábem. Režisérem spotu byl jako u prvního videa Sakari Lerkkanen. Spolupráce celého týmu je profesionální, Petr Čech odvede svou práci vždy beze zbytku správně, a navíc na place vytváří dobrou atmosféru,“ říká Jan Hortík, marketingový ředitel Livesportu.
Kampaň byla k vidění nejprve online od pondělí 26. 8. na Seznam.cz. V televizi pak od úterý 27.8. na 02 TV. Poběží i na Eurosportu během US Open a pak na různých kanálech až do března 2020.
Livesport je světová jednička v rychlém sportovním zpravodajství. Weby společnosti ve více než třiceti světových jazycích každý měsíc navštíví přes 85 milionů sportovních fanoušků a její sportovní aplikace si stáhlo přes 60 milionů uživatelů.