Značka Hellmann’s se stala oficiálním partnerem fotbalového šampionátu UEFA Women’s EURO 2025™. Nová kampaň „Buď mistr grilu“ propojí fanoušky ženského fotbalu a přinese nezapomenutelné zážitky – ať už u obrazovky, na stadionu nebo i u grilu. Spojení podpoří řada známých sportovních hvězd, včetně legendárního brankáře Petra Čecha.
Klíčová fakta:
- Hellmann’s navazuje na úspěšnou spolupráci s loňským mužským turnajem UEFA EURO 2024 a stává se oficiálním sponzorem UEFA Women’s EURO 2025.
- Šampionát, se uskuteční od 2. do 27. července ve Švýcarsku, má potenciál stát se historicky nejsledovanějším ženským evropským šampionátem s očekávanou sledovaností přes 500 milionů diváků.
- Partnerství se zaměřuje na podporu ženského sportu, spojování lidí skrze jídlo a vytváření společných fanouškovských zážitků.
Značka Hellmann’s, která patří do portfolia společnosti Unilever, bude nabízet během turnaje širokou škálu produktů od tradiční majonézy až po novinky Sweet chili samba a tatarskou omáčku v praktické lahvi pro každou grilovací příležitost. Cílem je inspirovat fanoušky napříč Evropou, aby proměnili každé zápasové grilování v mistrovský zážitek.
Do kampaně se zapojí evropské fotbalové hvězdy jako Jule Brandová (Německo), Manuela Zinsbergerová (Rakousko), Alessia Russo (Anglie) nebo Alexia Putellasová (Španělsko). Atmosféru podpoří také známý řecký šéfkuchař Akis Petrezikis.
Ambasadorem pro Česko a Slovensko je stejně jako v minulém roce legendární fotbalový hráč Petr Čech: „EURO je turnaj, při kterém se na jednom hřišti potkávají ti nejlepší. A stejně jako fotbal, i skvělé grilování má sílu sbližovat lidi a vytvářet nezapomenutelné chvíle. Mám radost, že i letos mohu spolupracovat s Hellmann’s a inspirovat fanoušky k tomu, aby se stali mistry grilu – a proměnili každý zápasový den ve skutečný zážitek plný skvělého jídla, přátelské atmosféry a sdílené vášně pro hru.“
Kampaň „Buď mistr grilu“ bude pokrývat televizi, outdoor, maloobchod i sociální sítě. Fanoušci se budou moci zapojit do soutěže o jedinečné ceny v podobě zájezdu na zápasy UEFA Women’s EURO 2025™ ve Švýcarsku a další skvělé BBQ a fotbalové výhry. Stačí nakoupit produkty Hellmann’s, nahrát kódy z účtenek a mít štěstí při losování.
„Věříme, že fotbal a jídlo mají jedinečnou schopnost spojovat lidi jako máloco jiného. Navazujeme na úspěšné partnerství z loňského roku a jsme nadšeni, že jsme letos oficiálním BBQ partnerem UEFA Women’s EURO 2025. Ženský fotbal zažívá obrovský růst a pro naši značku je to skvělá příležitost být u toho. Hellmann’s promění každý zápasový den v malou oslavu, ať už fandíte u obrazovky, na stadionu nebo s přáteli u grilu,“ dodává brand managerka Hellmann’s Andrea Davidová.
Unilever je jedním z předních světových dodavatelů produktů osobní péče a krásy, péče o domácnost, potravin a zmrzlin, s prodejem ve více než 190 zemích a produkty používanými 3,4 miliardami lidí každý den. Zaměstnává 128 000 lidí, v roce 2023 dosáhl tržeb v hodnotě 59,6 miliard eur. V domácnostech po celém světě najdete přibližně 400 značek, včetně ikonických světových značek jako Dove, TRESemmé, Rexona, Axe, Hellmann’s, Knorr, Magnum, Domestos a Signal. Mezi lokální poklady patří např. značka Míša a Savo.
Vizí společnosti je být světovým lídrem v oblasti udržitelného podnikání. Strategie udržitelnosti se zaměřuje na aktuální výzvy dnešní doby, a to hlavně v oblasti sociální a enviromentální. Velmi důležitou roli hrají inovace a jejich silná podpora.
Unilever byl založen v roce 1930 a svou českou pobočku zřídil v roce 1991. Unilever v Česku a na Slovensku zaměstnává cca 380 zaměstnanců.
Více informací o Unileveru a našich značkách naleznete na www.unilever.com a www.unilever.cz