Každý čtvrtý Čech najde pod stromečkem voucher

Vánoční dárek ve formě voucheru letos pořídí více než čtvrtina Čechů (28 %). Nejčastěji přitom nakupujeme poukazy na zdravotní a wellness služby (25 %), pobytové vouchery (23 %) a vstupenky na kulturní akce (22 %). Z prosincového průzkumu společnosti Ipsos pro Aquapalace Praha dále vyplynulo, že více než čtyřicet procent dotázaných vybírá vouchery jako společné rodinné dárky.

Nákupy na poslední chvíli jsou dominantou mužů

Celkem patnáct procent Čechů rovněž přiznalo, že nechává nákup na poslední chvíli, z toho tři procenta přímo na Štědrý den. Méně zodpovědní jsou v tomto ohledu muži, kdy čtyřicet pět procent dotázaných začíná s nákupy v posledním adventním týdnu. „V průběhu prosince návštěvnost našeho e-shopu logicky roste a vrchol přichází vždy 23. prosince. Ještě na Štědrý den odpoledne ale registrujeme desítky objednávek,“ říká generální ředitelka Aquapalace Praha Vladana Horáková. Největší zájem je přitom podle ní o klasické rodinné vstupenky, roční členství nebo také exkluzivní služby typu privátní wellness.

Sběr dat byl realizován prostřednictvím aplikace Instant Research agentury Ipsos na vzorku 500 respondentů.

Newsletter