Dolar umazal část včerejších zpráv pod 1,1350 za euro. Americké výnosy rostou. Měny regionu zpevnily. Koruna pod 24,95 za euro. Proti dolaru ve ztrátě nad 21,90.

Lagardere převedl polovinu Rádia ZET na Media Bohemia

Mediální dům Lagardere Active ČR převedl padesátiprocentní podíl v Rádiu ZET na společnost Media Bohemia. Ta patří do skupiny, s níž Lagardere provozuje mediální zastupitelství Radiohouse. Žádost o převod vlastnických práv schválila Rada pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV) i Úřad pro ochranu hospodářské soutěže. Lagardere Active ČR to uvedl v tiskové zprávě.

Od nové spolupráce si obě společnosti slibují zejména přínos pro posluchače rádia ZET, kteří na stanici vyhledávají kvalitně zpracovaná aktuální témata ze světa byznysu a podnikaní. Rádio ZET dosáhlo v posledním měření Radio Projektu týdenní poslechovosti téměř 50.000.

„Licenci na provozování rádia ZET získalo Lagardere Active ČR již před třemi lety a nikdy se tato společnost netajila tím, že hledá strategického partnera, který by do tohoto náročného projektu šel s ní. A nás vždy lákala myšlenka vyzkoušet si provozovat také stanici tohoto typu. Navíc jsme měli s Lagardere Active ČR více než roční zkušenost na společném řízení největšího rádiového mediálního zastupitelství Radiohouse,“ uvedl předseda představenstva Media Bohemia Daniel Sedláček.

Podle prezidenta Lagardere Michela Fleischmanna spolupráce s Media Bohemia umožní do budoucna přinést posluchačům tematicky rozšířenější programovou nabídku než dosud. „Od května jsme například nově spustili pořad Marketingový magazín, který přináší zajímavé rozhovory s osobnostmi marketingu a komunikace. Aktuálně se také věnujeme posilování značky v online prostředí, zejména prostřednictvím webu zet.cz,“ dodal.

Mediální skupina Lagardere Active ČR patří do nadnárodní sítě Lagardère Group. Provozuje pět českých rozhlasových stanic, například Evropa 2 nebo Frekvence 1, jednu slovenskou a také mediální zastupitelství Regie Radio Music (RRM). RRM od roku 2014 spoluvlastní obchodní síť Radiohouse, jejíž rádia si týdně naladí 72 procent posluchačů v ČR.

Newsletter