Matěj Konečný se stává společníkem a jednatelem digitální agentury Optimio

Digitální agentura Optimio má za sebou úspěšnou 14letou éru. V roce 2018 se k týmu připojil Matěj Konečný jako junior PPC specialista po předchozí zkušenosti v online marketingovém oddělení e-shopu Super Kecky. Matěj se během jednoho roku vypracoval na pozici seniorního PPC specialisty a poté převzal roli team leadera PPC oddělení. Během jeho působení se oddělení rozrostlo trojnásobně.

Matěj Konečný

V květnu 2021 se Matěj přesunul na pozici Executive directora, kde se stará o celkové řízení firmy, včetně všech oddělení a leadership team leaderů. Pod jeho vedením se firma soustředí na efektivitu, kvalitu a rozvoj jednotlivých služeb.

Od dubna 2023 získává 10% podíl v digitální agentuře Optimio. Dosavadními společníky stále zůstávají Jan Bindr (45 %) a Marek Žáček (45 %). Matěj Konečný bude současně vykonávat i funkci jednatele společnosti a bude se ještě více podílet na strategickém řízení firmy a leadershipu.

„Je skvělé vidět, jak se naše digitální agentura Optimio rozvíjí a jak jsme úspěšní v poskytování kvalitních služeb pro naše klienty. Jsem opravdu hrdý na to, že se náš kolega Matěj Konečný stal společníkem a získal 10% podíl v naší firmě. Je to další důkaz toho, že se naše společnost stále více posouvá vpřed a stává se významným hráčem na trhu digitálních agentur. S Matějem jako naším novým společníkem a jednatelem očekávám, že se zaměříme ještě více na strategické oblasti vedení firmy, což nám umožní dále zrychlovat náš růst. A s týmem plným nadšených a talentovaných lidí jsem si jistý, že budou následovat další úspěchy,“ Jan Bindr, zakladatel a spolumajitel společnosti Optimio.

Optimio má za sebou úspěšnou spolupráci s klienty jako jsou El Nino parfums, Sledování TV, T-shock, Vital Country, CYKLOSERVIS nebo BC Engineering.

V loňském roce 2022 se tým rozrostl o 7 lidí napříč specializacemi a agentura očekává další meziroční růst.

Newsletter