„Nakoupeno s láskou“: Everli představuje novou mezinárodní kampaň

Everli, přední evropské online tržiště s potravinami, představuje novou mezinárodní kampaň, která bude probíhat do konce listopadu. Claim „Nakoupeno s láskou“ zahrnuje a zdůrazňuje celou premisu značky a klíčová sdělení, která chce předat svým uživatelům a potenciálním zákazníkům: péči, lásku, smysl pro detail, které tvoří rozdíl, a které jsou odlišujícím faktorem Everli v každé fázi uživatelské zkušenosti, počínaje hrdinou potravin – shopperem Everli.

Mezinárodní kampaň vytvořila kreativní agentura VCCP a naplánovaly ji centrální a místní marketingové týmy. Jedná se o omnichannel projekt v kombinaci statické a dynamické komunikace: začíná akcí Mimo domov – od 13. září do 28. listopadu s více než 1000 instalacemi v 8 městech po České republice. Současně startuje také digitální kampaň na platformách Facebook, Instagram, Youtube a Google Ads. Rozsáhlé plány jsou i pro reklamu v rádiích, která bude zahrnovat stanice jako Evropa 2, Kiss, Radio 1, Spin, Impuls, Rock Zone nebo Dance s více než 200 přehráváními na stanici denně.

„Tým Everli se zaměřuje na to, aby zákazníkům poskytl klid a bezproblémové nakupování potravin, které si oblíbí a kterému budou důvěřovat. Naši zákazníci mají přístup ke svým oblíbeným produktům ze svých oblíbených supermarketů a mohou si vybrat doručení ve stejný den nebo do dvou hodin. Náš neuvěřitelný růst a expanzi jsme podpořili tím, že jsme tento slib tiše a důsledně plnili, ale protože se naše ambice a operace dále rozšiřují, je čas udělat hluk, a proto jsme rádi, že máme zkušenosti, znalosti a talent společnosti VCCP v čele našich plánů, jak naši značku přiblížit ještě většímu počtu zákazníků,“ říká Alex Sonnenberg, marketingový ředitel společnosti Everli.

Beto Nahmad, výkonný kreativní ředitel společnosti VCCP Madrid, dodává: „Je pro nás ctí spolupracovat na mezinárodní úrovni s tak průlomovou a progresivní značkou. Vyžíváme se v kreativitě a výzvách, a proto jsme pro uvedení značky Everli na evropský trh vytvořili jedinečnou strategii. Spolupráce s Everli nás velmi těší! Velké objetí od VCCP.“

Skutečně přidanou hodnotou a silně odlišujícím prvkem služeb společnosti Everli je absolutní pozornost věnovaná detailům, pozornost věnovaná výběru každého jednotlivého produktu a každé interakci se zákazníkem. To je klíčové sdělení, které prostupuje celou komunikací nového positioningu značky, jsou vítězným mixem pro dokonalé nakupování a klíčem k zajištění co nejlepšího uživatelského zážitku.

„Chceme v zákaznících vzbudit zájem, aby službu vyzkoušeli. Kromě toho neustále plánujeme speciální promo akce a takzvané značkové cashbacky, tedy okamžité slevy při nákupu určitého množství výrobků nebo slevy za doručení,“ doplňuje za Everli ČR Anka Podkowinská-Tretyn.

Italské online tržiště s potravinami Everli vstoupilo na český trh na jaře tohoto roku. Své služby poskytuje ve dvanácti městech v ČR (Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, České Budějovice, Olomouc, Havířov, Kladno, Hradec Králové, Pardubice, and Ústí nad Labem) a v dalších čtyřech se představí v následujících měsících. Od své konkurence se odlišuje službou shopperů, kteří nákupy zákazníkům doručují, ale i logistickým modelem, který nezahrnuje vlastní sklady ani vozidla. Kromě domovské Itálie a tuzemska své služby poskytuje v Polsku a ve Francii.

Videospot: https://www.youtube.com/watch?v=IBJ8kFifMWA

O společnosti Everli

Cílem společnosti Everli je pomáhat lidem dosáhnout klidu v duši tím, že jim zjednoduší život při nakupování potravin. Už žádné fronty, žádné parkování, žádné nošení těžkých tašek: Snem společnosti Everli je přinést to nejlepší z nakupování potravin přímo k vám domů.  Společnost Everli byla založena v roce 2014 a nyní je hlavním evropským online tržištěm s potravinami. Tým Everli, který sídlí v Miláně a má kanceláře také ve Veroně a Varšavě, se rozrostl na více než 250 lidí a vytvořil více než 100 partnerství s maloobchodníky a společnostmi CPG, obsluhuje více než 80 měst po celé Evropě a než 3 miliony nákupů.

O společnosti VCCP

VCCP je mezinárodní integrovaná komunikační agentura, která byla založena v roce 2002 na principech jednoduchosti, spolupráce, nepředraženosti a integrace na základě myšlenek, nikoli kanálů. Jsme agenturou vyzývatelů pro vyzývavé značky a měníme osudy našich klientů tím, že vyzýváme a rozbíjíme kategorie, ve kterých působí. VCCP má kanceláře v Londýně, Madridu, New Yorku, Praze, San Franciscu, Šanghaji, Singapuru a Sydney.

Newsletter