Nová aplikace LUGGit pro (ještě) lepší zákaznickou zkušenost

Zdroj: LUGGit

Technologický start-up LUGGit, který nedávno vstoupil na český trh a turistům poskytuje vyzvednutí a doručení zavazadel v reálném čase prostřednictvím služby „Keeperů“ (nezávislých řidičů LUGGit), nyní přichází s nativní aplikací. Ta je pro službu LUGGit klíčová.  Musí být intuitivní pro všechny uživatele – cestující, pronajímatele a dokonce i „keepery“. Nová aplikace byla vyvinuta se zvláštním důrazem na zlepšení zákaznické zkušenosti. Aplikace je k dispozici pro systémy Android a iOS.

„V letech 2019 a 2020 jsme se navzdory působení v odvětví, které bylo kvůli celosvětové zdravotní krizi silně ovlivněno, dokázali vyvíjet, učit se a připravit vše tak, abychom byli svědky výrazného růstu, který se projevil v roce 2021 a nezastavil se. V tomto roce jsme zaznamenali více než 84% meziměsíční růst. Díky tomuto úspěchu jsme měli příležitost a prostředky ke zlepšení naší základní nabídky a zároveň jsme postupně vylepšovali náš produkt průběžnými aktualizacemi. To vše vyústilo ve významný milník, vydání naší nejnovější aplikace pro Android a iOS,“ uvedl Ricardo Figueiredo CEO, https://luggit.app/.

Zdroj: LUGGit
Zdroj: LUGGit

LUGGitje služba, která umožňuje

Nové funkce a změny

Nová aplikace umožňuje zákazníkům zadat požadavek v reálném čase nebo si službu předem rezervovat. Je také vybavena interním chatem, který umožňuje kdykoli hovořit se zákaznickou podporou. Díky tomu má zákazník vždy k dispozici integrované kontaktní místo se službou LUGGit a s „keeperem“, aniž by musel přepínat aplikace (předchozí komunikace probíhala prostřednictvím aplikace WhatsApp Business). A samozřejmě nová aplikace přichází ve zcela novém vzhledu s vylepšením a redesignem UI/UX rozhraní, aby byla interakce pro zákazníky srozumitelnější. Nová aplikace byla navržena s využitím všech dat a zkušeností, které tým LUGGit nashromáždil z předchozí verze, díky čemuž se předchozí komplikace a výzvy změnily v úžasné funkce a tipy.

Aplikace také přináší větší efektivitu „Keeperům“. Využívají ji k provádění svozu a rozvozu zavazadel, umožňuje jim spravovat všechny logistické detaily, jako je více svozů na stejné trase či optimalizace na základě výkonu.

Zdroj: LUGGit
Zdroj: LUGGit

„Žijeme ve světě, kde potřebujeme mít všechno, a když pocítíme nějakou „bolest“, chceme řešení, kterému můžeme okamžitě důvěřovat. O této nové aplikaci LUGGit můžeme s jistotou říci, že toto řešení to vše splňuje: je to nejlepší řešení, které vás může zbavit břemene zavazadel bez jakýchkoli pochybností a nejistoty, protože vše, co potřebujete, máte na dlani,“ říká Ricardo Figueiredo CEO, https://luggit.app/.

Podívejte se, jak vypadá aplikace LUGGit: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.luggit.app

Zdroj: LUGGit
Zdroj: LUGGit

O společnosti LUGGit

LUGGit je inovativní startup, který se zrodil v roce 2019 a ve stejném roce byl spuštěn v Lisabonu a Portu. LUGGit nabízí řešení pro cestující i majitely ubytování. Turistům umožňuje v reálném čase požádat ‚Keepera‘, aby, ať už jsou kdekoli, vyzvedl jeho zavazadla, uložil je na tak dlouho jak je potřeba a doručil je na zvolené místo ve zvoleném čase. Majitelům hotelů a apartmánů platforma naopak nabízí snadné a levná řešení pro zavazadla svých hostů a umožňuje těmto provozovatelům být proaktivní při poskytování nových služeb pro hosty. Společnost získala v prosinci 2019 investiční pre-seed kolo ve výši 9 890 000 českých korun (400 000 eur), které vedla společnost Portugal Ventures. V lednu 2020 byla Světovou organizací cestovního ruchu označena za druhé nejinovativnější řešení na světě a v prosinci získala od Evropské komise ocenění Seal of Excellence. LUGGit v současné době shromažďuje prostředky v rámci kola Seed.

Newsletter