Německý výrobce luxusních automobilů Audi v únoru opět zvýšil prodej, nadále však zaostává za domácím konkurentem Mercedes-Benz. Automobilka dnes uvedla, že její odbyt meziročně stoupl o 3,3 procenta na 126.500 vozů. Mercedes již dříve ohlásil nárůst únorového prodeje o 11,2 procenta na 133.752 vozů.
Odbyt automobilů Audi na evropském trhu v únoru stoupl o zhruba osm procent, ve Spojených státech se však zvýšil pouze o dvě procenta a v Číně vzrostl jen o procento. Audi je stejně jako česká Škoda Auto součástí německého automobilového koncernu Volkswagen, který se nyní potýká s rozsáhlým skandálem kolem falšování testů emisí.
Cílem automobilky Audi i rivala Mercedes-Benz je stát se ještě v tomto desetiletí jedničkou na světovém trhu s luxusními automobily. Tou je v současnosti další německý konkurent BMW, který zatím údaje o únorovém prodeji nezveřejnil.