Dolar se po pátečním zpevnění obchoduje pod 1,1000 za euro. Americké výnosy vzrostly podél celé křivky. Silný dolar negativem rizikových měn. Koruna oslabila nad 23,00 za dolar. Proti euru nad 25,30.

Ombudsman ČSOB loni vyřizoval podání klientů v průměru za 4 dny

Stále více klientů z celé skupiny ČSOB kontaktuje Ombudsmana. Jsou to většinou klienti ČSOB, Ery Poštovní spořitelny, ale i ČSOB Pojišťovny, Hypoteční banky nebo klienti ostatních členů skupiny ČSOB. Ombudsman ČSOB spolu s kolegy z celé skupiny spolupracuje na řešení jejich podání. ČSOB to dnes uvedla v tiskové zprávě.

Poprvé v historii se poměr podání klientů ČSOB banky z obou retailových brandů vyrovnal. „Těší nás, že spolu s kolegy z pobočkové sítě máme důvěru pro vypořádání podání rozloženou rovnoměrně napříč skupinou. Dodržujeme pravidlo, že reklamaci řeší nejlépe a nejrychleji ten, kdo je klientovi nejblíže. A to i napříč skupinou – např. problémy v reklamaci pojištěnce řeší kolegové z ČSOB Pojišťovny,“ říká František Klufa, výkonný manažer útvaru Péče o klienty a pobočky ČSOB.

„Celkové číslo počtu podání se od loňského roku nijak výrazně nezměnilo, co se ovšem změnilo, je růst podání klientů s více produkty z celé skupiny ČSOB,“ říká ombudsman ČSOB Martin Kovář. Podle něj se například příjem podání skupinových klientů zvýšil o polovinu.

„Tato čísla dokládají u klientů větší penetraci produktů celé ČSOB skupiny, důvěru klientů v jednu značku – ač se jedná o různé finanční produkty a služby. Těší nás zájem klientů o komplexní řešení svých životních situací,“ konstatuje Martin Kovář.

Newsletter