Mr Jeff, španělský start-up v oblasti on-line čistíren a prádelen, chystá otevření sedmi franšíz. První pobočka zahájí provoz ještě v prvním čtvrtletí roku 2020. Mr Jeff, který vstoupil do Česka na začátku prosince 2019, tak v dohledné době jako první na trhu nabídne Čechům dostupnou alternativu k praní prádla v domácnosti. První pobočky budou otevřeny v Praze.
Mr Jeff navazuje na stoupající popularitu on-demand služeb a služeb vycházejících ze sdílené ekonomiky, které již změnily přístup zákazníků k taxi službám, nákupu potravin, rozvozu jídel či úklidu domácnosti. Klienti Mr Jeff si brzy budou moci vyprání prádla objednat prostřednictvím mobilní aplikace dostupné pro Android i iOS nebo na webových stránkách. Stačí zvolit čas a místo vyzvednutí prádla, které kurýr v daném čase vyzvedne a do 48 hodin přiveze zpět čisté a vyžehlené.
Mr Jeff cílí na mladé, aktivní lidi, žijící ve městech, kteří se praním prádla nechtějí zabývat. Službu mohou využít jednorázově, nebo pravidelně na bázi měsíčního paušálu.
„Jízda taxi ještě nedávno představovala luxus, který si lidé dopřávali spíše výjimečně. Díky snadné dostupnosti prostřednictvím mobilní aplikace a férovým podmínkám se ale pro spoustu mladých lidí stala téměř každodenní záležitostí. Věříme, že stejný potenciál mají v České republice také služby Mr Jeff. Podle našeho průzkumu je praní a žehlení pro 78 procent lidí tou nejvíc nenáviděnou prací v domácnosti,” říká Eloi Gómez, generální ředitel a spoluzakladatel Mr Jeff.
Mr Jeff funguje na bázi franšízy a českým podnikatelům nabízí byznysovou příležitost s nízkými vstupními náklady a rychlou návratností. Průměrný franšízant Mr Jeff získá svou investici zpět do 16 měsíců a po prvním roce může očekávat zisk přibližně 69 744 korun měsíčně. Franšízanti mohou počítat se silnou marketingovou a logistickou podporou a s nulovými licenčními a marketingovými poplatky během prvního roku podnikání. V Evropě Mr Jeff prodal už více než 60 licencí, konkrétně v Polsku, Maďarsku, Bulharsku, Rumunsku, Španělsku a Portugalsku.
Mr Jeff je španělský startup, který vznikl v roce 2015 ve španělské Valencii, v současnosti působí v již 40 zemích v Latinské Americe, Africe a Evropě a v Jihovýchodní Asii s celkovým počtem 2000 prodaných franšíz. Společnost začíná poskytovat služby i v dalších segmentech, a to v kosmetice a fitness. Obě tyto služby, které fungují na stejném principu franšíz, jsou v České republice očekávány v následujících měsících.