Martin Dolanský v RIXO.cz zodpovídá za to, aby zákazníci dostali včas správné hodnocení svých pojistných smluv a korektní nabídky nového pojištění podle doporučení RIXO indexu. „Pojištění je pro příliš mnoho lidí netransparentní službou. Málokdo rozumí pojistným podmínkám, což je velká škoda. Správně nastavená pojistná smlouva může udělat opravdu velkou službu, když se člověk dostane do nesnází. RIXO má v tomto ohledu jedinečné poslání – umožnit každému, kdo má třeba jen jednu pojistnou smlouvu, aby rozuměl jejímu nastavení a mohl se spolehnout, že mu pojištění pomůže ve správnou chvíli,“ říká Martin Dolanský.
Na pozici PR managera nastoupila Michaela Bartošová. Ta se v oblasti PR a marketingu pohybuje více než deset let. V minulosti pracovala například v PR agentuře FleishmanHillard nebo byla u zrodu a rozvoje společnosti Programmatic Media. „Přinášíme na tuzemský trh naprosto nový pojišťovací segment. Naším cílem je doručit lidem velmi srozumitelnou a jednoduchou zprávu o tom, co RIXO je, jak může pomoct a co všechno umí,“ vysvětluje Michaela Bartošová a dodává: „Chceme zbořit mýtus, že je pojištění jen otravná služba, které lidé nerozumí.“