Řetězec PENNY startuje rok 2024 významným snížením cen. V prvním lednovém týdnu poskytne zákazníkům 10% slevu na kompletní sortiment. Domácnosti tak mohou rychle a výhodně doplnit zásoby, které vyčerpaly v době svátků na konci loňského roku.
Ve více než 410 prodejnách PENNY po celém Česku se dá „velký nákup“ začátkem roku pořídit skutečně výhodně. Od úterý 2. 1. do neděle 7. 1. PENNY poskytuje 10% slevu na kompletní sortiment potravin i drogerie. Sleva se vztahuje na nezlevněné, ale i akční položky a již zlevněné zboží. Zákazníci ji mohou uplatnit u pokladny po předložení zákaznické karty (digitální, nebo plastové) a speciálního kuponu, který je k dispozici v akčním letáku, na internetových stránkách, nebo v PENNY aplikaci. Maximální částka nákupu, na kterou lze slevu využít, činí 5 000 Kč.
„Ledničky a spíže v českých domácnostech se v průběhu svátků z velké části vyprázdnily. Navíc hodně lidí chce po předešlých výdajích za vánoční dárky spíš šetřit. Proto jsme se rozhodli vyjít zákazníkům vstříc a slevu zavádíme průřezově na celý sortiment,“ uvedl Vít Vojtěch, vedoucí strategického marketingu PENNY. Připomněl, že ti, kteří zákaznickou kartu nemají, o ni mohou bez jakékoli registrace požádat na pokladnách a následně se okamžitě zapojit do akce. „Mechanismus je velmi jednoduchý a slevu díky tomu může využít skutečně každý, kdo má zájem,“ dodal Vít Vojtěch.
Již koncem prosince přitom v PENNY přeceňovali všechny nabízené produkty tak, aby zohlednili změny sazeb DPH, které platí od začátku roku 2024. Aktuální desetiprocentní sleva se tak již vypočítává z nových regálových cen, kde je u všech potravin snížena sazby DPH z dosavadních 15 % na 12 %.
PENNY tak plynule navazuje na prosincovou aktivitu, v níž s měsíčním předstihem reagoval na snížení DPH u potravin. Po celý prosinec tak nakupujícím u pokladen započítávali slevu na produkty, kterých s nižší DPH týká.
O společnosti PENNY MARKET Česká republika
Společnost Penny Market s.r.o. je dceřinou společností mezinárodního obchodního řetězce REWE, který je jednou z největších světových obchodních společností. Na český trh Penny Market vstoupil před více než 25 lety v roce 1997 a zaměřil se na rozvoj své prodejní sítě zejména v regionech. Díky tomu dnes provozuje více než 410 prodejen, což je nejširší síť
v ČR, a poskytuje práci bezmála 7 000 zaměstnancům. Pravidelně slaví úspěchy se svými produkty v programu Volba spotřebitelů, Česká chuťovka, a dalších. Svým zákazníkům pak nabízí věrnostní program PENNY karta.