Estonský scaleup Pipedrive, který vyvinul CRM platformu pro malé a střední firmy, oznamuje spuštění dvou nových pokročilých integrací se službami CloudTalk a JustCall, jež zefektivňují obchodní komunikaci a hovory. Integrace s řešeními pro volání a zasílání textových zpráv umožňují týmům bezproblémově uskutečňovat a přijímat hovory, spouštět automatické kampaně a automaticky zaznamenávat veškerá data o hovorech (aktivity, textové zprávy, záznamy hovorů a hlasové zprávy) v rámci aplikace Pipedrive. Integrace CloudTalk a JustCall tak pomáhají zvýšit efektivitu prodejního týmu, eliminovat manuální vytáčení, shromažďovat všechna data na jednom místě a zefektivnit prodejní komunikaci pro zajištění maximálního dopadu. Přestože digitální komunikační kanály jsou stále populárnější, telefonní hovory zůstávají důležitým nástrojem prodeje.
Dle globálního průzkumu kontaktních center Deloitte Digital 2023 vzrostlo využití hlasové a textové analýzy z 62 % v roce 2020 na současných 81 %. Podle poznatků společnosti McKinsey and Company, které odlišily špičkové prodejce od těch méně produktivních, byly ve 40 000 zkoumaných obchodech staromódní telefonáty lepší pro upoutání pozornosti lidí.
„Zpětná vazba od našich zákazníků ukazuje, že telefonní hovor je stále mocný nástroj pro uzavírání prodejů. Udržení tempa a následná správná aktivita ve správný čas hrají klíčovou roli v úspěchu prodejní strategie. Přesná znalost toho, kdy je nejlepší čas zavolat nebo poslat zprávu, umožňuje obchodním zástupcům vytvořit s klienty lidský kontakt, dát lidem pocit, že si jich váží a podporují je, a udržet skvělý zážitek z nákupu. Správa veškeré prodejní komunikace v rámci jedné platformy se může ukázat jako nedílná součást obchodního úspěchu založeného na datech,“ říká Shaun Shirazian, CPO společnosti Pipedrive.
Nové pokročilé integrace zahrnují následující funkce:
- Funkce click-to-call odkudkoli v aplikaci Pipedrive
- Možnost přijímat nebo uskutečňovat hovory odkudkoli v aplikaci Pipedrive
- Okamžité zobrazení podrobností o volajícím, kdy se při příchozím hovoru zobrazí kontaktní údaje ze služby Pipedrive
- Použití aplikací na počítači nebo v mobilním zařízení
- Obohacení kontaktů o komentáře a nahrávky
- Odesílání a přijímání SMS z aplikace Pipedrive
CloudTalk je software nové generace pro obchodní volání pro týmy, které se řídí daty. Propojuje podniky, týmy a zákazníky v cloudu a využívá datovou inteligenci, umělou inteligenci a strojové učení k dokonalému přizpůsobení cesty k zákazníkovi na základě individuálních požadavků firmy. Integrace umožňuje týmům zákaznické podpory a prodeje automatizovat jejich pracovní postupy bez jakéhokoli kódování a manažerům poskytuje přístup k vestavěné analytice, která sleduje ukazatele výkonnosti v reálném čase a identifikuje nové příležitosti k růstu.
„Ve společnosti CloudTalk jsme silně orientovaní na zákazníky. Proto se zaměřujeme na to, abychom jim byli schopni poskytovat stejnou úroveň služeb i pro jejich zákazníky. Partnerství se společností Pipedrive je přirozenou kulminací naší mise, protože naše nástroje přinášejí největší hodnotu, když se spojí dohromady. Je tomu tak nejen díky zlepšení výkonnosti prodejních týmů, ale také díky zajištění kvalitních konverzací, které vedou k lepším vztahům,“ doplňuje Peter Bakos, CPO společnosti CloudTalk.
JustCall je softwarový nástroj, který může výrazně zvýšit produktivitu a efektivitu obchodních zástupců. Díky jeho nativnímu dialeru mohou týmy ušetřit stovky hodin měsíčně, které by jinak strávily manuálním vytáčením. JustCall automaticky přesměruje hovory z kontaktů Pipedrive na příslušného majitele kontaktu, čímž zajistí, že zákazníci budou hovořit se správným členem týmu. To zlepšuje dobu odezvy na volání a celkovou zákaznickou zkušenost.
„Skvělá partnerství jsou nejen dlouhá, ale také kvalitní. Formalizace našeho partnerství se společností Pipedrive je důkazem synergie, kterou jsme vytvořili díky našemu společnému závazku pomáhat statisícům klientů maximálně využít každý hovor, což se v konečném důsledku projevuje ve vyšších prodejích, spokojenějších zákaznících a silnějších výsledcích,“ uzavírá Gaurav Sharma, generální ředitel společnosti JustCall.
Pipedrive je přední nástroj pro řízení prodejů a první platforma, která je orientovaná na obchodní a marketingové specialisty. Těm pomáhá držet pracovní postup a soustředit se na aktivity, které jsou pro ně důležité. Startup byl založen v roce 2010 v Estonsku a pobočky má v Tallinnu, Tartu, Lisabonu, Londýně, New Yorku, Praze, Tampě/St. Petersburgu, Dublinu, Rize a Berlíně. Pipedrive ke svojí práci využívají obchodní týmy z více než 100 000 firem po celém světě.