Pipedrive se rozrostl na 1 000 zaměstnanců, 40 % z toho tvoří ženy

Estonský startup Pipedrive, který vyvinul prodejní CRM platformu pro obchodníky, má již tisíc zaměstnanců 50 národností. Přitom polovinu managementu a zároveň 40 % napříč společností tvoří ženy. Pipedrive si drží tempo a pokračuje v náboru talentů, které podpoří zavádění inovací a uvedení nových produktů na trh. V současnosti má startup 10 poboček v osmi zemích Evropy a ve Spojených státech, v pražské kanceláři pracuje již 51 lidí. Kromě počtu kolegů rozšiřuje Pipedrive také portfolio nástrojů pokrývajících celý prodejní cyklus a nedávno uvedl na trh marketingový nástroj Campaigns.

„Naším tisícím zaměstnancem je Jüri Tomingas, který u nás již dříve pracoval a nyní zastává pozici seniorního produktového manažera v estonské kanceláři v Tallinnu. Rozmanité a talentované týmy v kombinaci s otevřenou kulturou jsou klíčem ke globálnímu úspěchu Pipedrive od prvního dne. Dosažení milníku tisíce zaměstnanců poukazuje na to, že skvělé věci se dějí za pomoci těch správných lidí se správným záměrem. Těchto tisíc lidí sdílí společnou misi: pomoci malým firmám byznysově růst a prosperovat i v náročném období,“ říká Alena Ryšavá, HR manažerka Pipedrive.

Pipedrive má v současnosti 10 poboček v osmi zemích, konkrétně se jedná o Tallinn, Tartu, Rigu, Prahu, Berlín, Londýn, Dublin, Lisabon, New York a St. Petersburg na Floridě. Do karlínské kanceláře se pražští vývojáři přestěhovali v roce 2020. Prostory navrhlo české Studio Perspektiv v estonském stylu, který odráží neformální firemní kulturu. V současnosti probíhá nábor napříč lokacemi v čele s Tallinnem, Prahou a Lisabonem. Cílem pro letošní rok je zhruba 70 zaměstnanců různých specializací, od vývoje po produkt.

Od single product vývojářů k multiproduktové společnosti

„Pipedrive díky unikátní firemní kultuře, frameworku kmeny & mise, ale i meetupům a dalším aktivitám v rámci poboček podporuje šíření osvědčených praxí a inovací napříč firmou. Posouváme se tak od vývojářů CRM platformy k pokrytí celého prodejního cyklu včetně marketingu, tedy ke statusu multiproduktové společnosti,“ vysvětluje Veronika Danielová, produktová manažerka Pipedrive.

Estonský startup se snaží tohoto cíle dosáhnout jak integracemi populárních nástrojů, kterých je nyní více než 300, v rámci svého marketplace, tak i vývojem vlastních produktů. Po vydání softwaru pro e-mailový marketing Campaigns, který sjednocuje obchodní a marketingové týmy na jedné platformě, má letos v plánu uvést na trh několik dalších produktů, které uživatelé potřebují pro rozvoj svého podnikání a dosažení nastavených prodejních cílů.

Pipedrive je přední nástroj pro řízení prodejů a první platforma, která je orientovaná na obchodní a marketingové specialisty. Těm pomáhá držet pracovní postup a soustředit se na aktivity, které jsou pro ně důležité. Startup byl založen v roce 2010 v Estonsku a pobočky má v Tallinnu, Tartu, Lisabonu, Londýně, New Yorku, Praze, Tampě/St. Petersburgu, Dublinu, Rize a Berlíně. Pipedrive ke svojí práci využívají obchodní týmy z více než 100 000 firem po celém světě. V České republice má tým 51 lidí, z toho 26 vývojářů a 16 produktových manažerů a designérů.

Newsletter