Evropské i americké výnosy rostou. Dolar drží zisky pod 1,1040 za euro. Silný dolar negativem pro měny regionu. Koruna krátce oslabila nad 25,35 za euro a nad 22,95 za dolar.

Proplout obchodem s lehkostí. Vánoční PFko natočila ostravská firma Raynet pod vodou

Aby obchodníkům neuplaval žádný deal – to je poselství vánočního “péefka” ostravské softwarové firmy Raynet. Rejnoci připravují každý rok video ve vlastní režii. Herci i kameraman jsou zaměstnanci, řeší si i následnou postprodukci. Letos nahráli také vlastní píseň “Obchodní symfonie”, která je k poslechu například na streamovací platformě YouTube. Netradiční PFko natáčeli pod vodou, kam přestěhovali i nábytek.

„Vánoční péefka jsou naší tradicí. Letos jsme to pojali oproti loňskému roku hodně odlehčeně, zábavně. Protože obchod je přece radost a zábava. Rozhodli jsme natočit PFko pod vodou, protože ta je rejnokům nejblíž. Navíc se v obchodování vyznáme jako ryba ve vodě, a tak do našeho videoklipu vplul i náš CEO Martin, a nazpíval k němu Obchodní symfonii. Zbylé herecké obsazení je taky 100% rejnočí. Do vedlejších rolí si od klávesnic odskočili rejnoci z vývoje, obchodu, zákaznické podpory i marketingu. Chceme odlehčit vánoční shon, osvěžit diváky vlnou radosti, a popřát tak rok plný úspěchů,” říká Václav Prak, CMO společnosti Raynet.

Raynet se vyjímá svým vlastním audiovizuálním studiem, kde natáčí vánoční poselství už od roku 2016. Kromě návodu, jak příští rok proplout byznysem, si připravili na svém Facebooku rejnoci soutěž. Ta spočívá v odhadu, jak dlouho zabrala přípravy scény, neboli nastěhování veškerého nábytku pod vodu. Nejpřesnější tipař vyhraje balíček s povinnou obchodnickou výbavou pro rok 2024.

Rejnočí videoklip si můžete prohlédnout na YouTube.

O firmě RAYNET

Softwarová společnost RAYNET stojí za nejpoužívanějším online nástrojem pro obchodníky v České republice. RAYNET CRM pomáhá efektivně organizovat vztahy se zákazníky včetně kompletní podpory v češtině. Tým v čele s Martinem Bazalou odbourává obavy z digitalizace a pomáhá firmám v růstu. Svoboda, respekt a zdravý rozum jsou tři základní pilíře RAYNETí filozofie, které se propisují nejen do samotného produktu, ale i do fungování firmy. Díky otevřenému řízení založenému na maximálním sdílení informací mají všichni zaměstnanci přístup na porady, znají aktuální výsledky a veřejné jsou i výše platů. Tým rejnoků o 40 lidech sídlí v RAYNET TOWER, zrekonstruované budově bývalého kasina v centru městské části Ostrava-Poruba. V roce 2022 vyrostl jejich obrat o 55 % na 86 milionů korun. Ve svém segmentu je RAYNET v tuzemsku jedničkou jak v počtu zákazníků, tak uživatelů. Jeho software používá 3 000 firem v České republice. Mezi klienty patří Chytrý Honza, RE/MAX, Direct pojišťovna, Notino, MALL.cz, Liftago nebo AAA Auto.

Newsletter