Trh čeká na americkou inflaci. Výnosy klesají na obou stranách Atlantiku. Dolar pozvolna navyšuje ztráty nad 1,1050 za euro. Měny regionu pod výprodejním tlakem. Koruna krátce oslabila nad 25,10 za euro.

Reshoper nabídne 100 stánků a poradí s podnikáním

 

Už v úterý 29. ledna odstartuje druhý ročník e-commerce veletrhu pod názvem Reshoper. Loni jej navštívilo v jediný den téměř 3 000 lidí, letos je očekávání o třetinu vyšší a Reshoper má tak ambici stát se opět největší českou akcí pro e-shopy. Nabídne 100 vystavovatelů, konzultace zdarma od celkem 14 poradců, přidruženou odbornou konferenci i večerní program s hvězdami českého standupu. Začínajícím podnikatelům bude radit s nápadem Podniknito!. Speciální program připravili také hlavní partneři Seznam.cz, Shoptet a Heureka.

“Během jednoho dne a na jednom místě můžete vyřešit všechny překážky, které vám stojí v cestě vašemu online podnikání. Více než stovka vystavovatelů nabídne svá řešení a nástroje, poradci pak zdarma své odborné know-how. To vše ve společnosti podobně nadšených podnikatelů,” říká Eva Knirschová, ředitelka Reshoperu, která v loňském roce uspořádala první český e-commerce veletrh ve spolupráci s Jindrou Fáborským, zakladatelem Marketing Festivalu. První ročník navštívilo téměř 3 000 lidí, letos by chtěli účast o třetinu zvýšit.

Veletrh svou velikostí nabízí unikátní příležitost pro e-commerce profesionály i začínající e-shopaře – 100 stánků umožní najít dodavatele veškerých potřebných služeb, a to od logistiky přes marketing, grafické služby či například platební brány až po samotnou technologickou platformu. Kromě stánků Seznamu.cz nebo Podniknito!, mohou návštěvníci čerpat rady například u Heureky, kde dozví, jak s její pomocí mohou podpořit další růst svého e-shopu.

Další unikátní příležitosti zlepšovat své podnikání v e-commerce světě nabídnou odborné konzultace od celkem 14 českých specialistů, kteří budou návštěvníkům k dispozici zdarma. Mezi ty nejznámější experty, kteří budou pomáhat návštěvníkům s jejich byznysem, patří například UX designér Honza Kvasnička s tématem zvyšování výkonu e-shopů, nebo e-commerce konzultant Jirka Chomát, který se podělí o know-how v oblasti marketingu a podnikání na internetu obecně.

Součástí veletrhu je zároveň placená konference. Na ní se budou probírat témata pro zkušenější e-shopaře, kteří chtějí nad rozvojem svého internetového obchodu přemýšlet dlouhodobě a strategicky. Například CEO Dataweps, Jan Mayer, prozradí, jak strategicky přistoupit k pricingu (a vyhnout se tak zániku), přičemž svoji přednášku obohatí i o unikátní studii cenotvorby českých e-shopů. O tom, jak nastavit byznys strategii pro konkurenceschopný e-commerce projekt, pak promluví Dalibor Cicman, který založil a řídí e-shop GymBeam, aktuálně působící na 7 trzích, s růstem v trojciferných číslech a letošními odhadovanými tržbami na úrovni miliardy korun.

Protože celodenní akce bývají náročné, závěr dne bude odlehčený. Večer totiž vystoupí známí stand-up komici se Stand-up Factory. Pětice známých jmen – Luděk Staněk, Jiří Charvát, Martin Jirman, Jiří Jakima a Lucie Macháčková – má zároveň velmi barvité zkušenosti se světy marketingu a podnikání.

Reshoper proběhne 29. ledna 2019 v pavilonu PVA EXPO PRAHA, vstup na veletržní část je zdarma, vstup na konferenční část 2.990 KČ bez DPH. O významu celé akce svědčí i trojice hlavních partnerů – Seznam.cz, Shoptet a Heureka.

 

Newsletter