Sex s pannou: prosperující byznys v nejisté době

Před několika lety byl v Praze otevřen první nevěstinec, jehož „zaměstnankyně“ jsou tak trochu netradiční. Nejedná se totiž o živé osoby, ale silikonové panny, které si zákazník může pronajmout a využít je pro naplnění svých sexuálních fantazií. Vést takový typ byznysu je v očích široké společnosti stále kontroverzním tématem s nadměrnou cenzurou i přesto, že se dnešní pokroková doba snaží mazat stereotypy a tabu, a sjednocuje neobyčejné s běžným. Avšak pro společnost Naughty Harbor je každá překážka rovna výzvě a může se chlubit impozantním růstem a úspěchem v oblasti erotického byznysu. Nahlédněte za oponu provozu nestandardního nevěstince a zjistěte, jaké faktory přispěly k rozvoji a růstu společnosti napříč roky.

„Pokud člověk skutečně pracuje, a to i v době, kdy se nedaří, je úspěch jen otázka času,“ říká Patrik Duda, zakladatel Naughty Harbor.

Patrik Duda

Mít ambice nestačí, musíte to skutečně chtít

Společnost Naughty Harbor zaznamenala v posledních letech neuvěřitelné výsledky a pokroky. Z roku 2021 na 2022 dosáhla nárůstu obratu o ohromujících 90 % i přes vliv pandemie Covid-19, která v té době způsobila krátkodobý útlum. Společnost se ale dokázala rychle adaptovat a v důsledku toho dosáhla trojnásobného nárůstu. „V podstatě doteď je každý rok růstový a začínáme se dostávat na zajímavé obraty,“ uvádí Patrik Duda, zakladatel Naughty Harbor. Tento rok odhaduje nárůst kolem 20-30%, což považuje za úspěch s ohledem na vývoj ekonomické situace v Čechách.

Náročné začátky

Nicméně začátky podnikání v této branži byly o dost jiné. První dva roky nebyly pro firmu vůbec ziskové. Realizace konceptu Naughty Harbor si žádala velké množství investic a podnikatel Patrik Duda musel podpořit tento start up o prostředky i z jiného podnikání a investic, aby byl schopen dotovat celý projekt a vydržet až do bodu zlomu, kdy společnost začala výrazněji prosperovat. Jeho vytrvalá povaha a motto nevzdávat se svých snů ani v momentech, kdy to může jít do tuhého, mu potvrdily následující:

„Pokud člověk skutečně pracuje, a to i v době kdy se nedaří, je úspěch vždy jen otázka času a v době, kdy jiní podniky zavírají, já pokračuji dál a přidávám. Je to obecně známý fakt, který si ale jen hrstka dokáže uvědomit právě v tom bodě neúspěchu. A uvědomit si že je to jen dočasný stav, který je nutno pouze překlenout tvrdou prací,“ říká Patrik Duda.

Co prozrazuje Naughty Harbor o svých zákaznících a jejich preferencích?

Pražský privát Naughty Harbor se může chlubit stabilním zájmem ze strany zákazníků, průměrně má 7 stabilních rezervací denně, přičemž nejčastěji využívaná rezervace je na 60 minut v hodnotě 2 290 Kč. V důsledku pandemie Covid-19 vznikla služba tzv. diskrétní rezervace, která zajistí zákazníkovi, že se na místě s nikým jiným nepotká a celá komunikace s obsluhou probíhá po telefonu.

O typických zákaznících lze říct, že to jsou převážně muži ve věkovém rozpětí 25-60 let. Často se lze setkat s předsudky, že podnik navštěvují spíše stydliví jedinci, ovšem opak je pravdou. Lidé, kteří se rozhodnou pro návštěvu privátu, mají svou sexualitu vyřešenou a jsou otevření novým zkušenostem, což v případě privátu Naughty Harbor odpovídá intimnímu zážitku se silikonovou pannou v kombinaci s virtuální realitou.

Nákup panen a hraček přes eshop

Pro zájemce je také přístupný internetový obchod Naughty Harbor, kde mohou vybírat ze široké nabídky silikonových pan. V čem se tyto netradiční ženy od sebe liší? Každá z nich ztělesňuje tak trochu jiné vlastnosti a křivky. „Nejvíce se prodávají ty panny, které ztělesňuji určitý ideál krásy, takže jinými slovy takové, jaké se nám líbí ženy, takové se líbí zákazníkům i realistické panny,“ dodává Patrik Duda, zakladatel Naughty Harbor, podle kterého se trh s erotickými hračkami výrazně posunul a s ním i jejich kvalita.

Komunikace v online prostoru blokuje přehnaná cenzura

Pokud bychom se měli bavit o možnostech, jak zaujmout pozornost veřejnosti v online prostředí, nebude pro nikoho překvapením, že hlavní překážkou je zvýšená cenzura. Zvolit si komunikační strategii s ohledem na věkové omezení 18+ a spoléhat na organický dosah ve vyhledávačích, je v současnosti stále nedostačující. Například Google vás při vyhledávání erotických hraček přednostně odkáže na weby s nabídkou léků a doplňků stravy, což je irelevantní oproti jiným webům, které se na prodej erotických pomůcek přímo specializují. „Toto považuji za velký problém. Obecně je často erotika vnímaná přehnaně, například i v bance je kolikrát problém získat vůbec účet, pokud podnikáte v tomto oboru,“ sděluje Patrik Duda, zakladatel Naughty Harbor. Značka zvolila taktiku PPC, která se jí dlouhodobě osvědčuje jako správná volba. V tuto chvíli má stabilní základnu zákazníků, která se neustále rozrůstá, a díky tomu dosahuje vysokých tržeb.

Jaká je současná situace Naughty Harbor?

Nevěstinec je pro společnost důležitým pilířem, který jí poskytuje stabilitu a přispívá k celkovému růstu. Kromě toho slouží jako podpora prodeje, díky profesionálnímu showroomu, kde si zákazníci mohou panny prohlédnout, podívat se na různé technické možnosti a poradit se s odborníky.

Celkově lze říci, že je koncept Naughty Harbor silným hráčem v oblasti erotického byznysu, který díky strategickému přístupu a adaptaci na měnící se podmínky dosahuje pozoruhodných výsledků. Pohled do budoucnosti přináší výzvy, ale také možnosti rozvoje a inovace v této odvážné a dynamické oblasti podnikání.

Newsletter