Společnost Retailys.com se během posledních měsíců zapojuje do projektů zaměřených na digitalizaci a zavádění inovací do podniků. Pravidelně pořádá tematické přednášky o možnostech využití potenciálu online prostředí, a zároveň obchodníky učí, jak s online nástroji pracovat. Za svoji činnost tak Retailys získal ocenění v několika prestižních soutěžích.
Jednou z nich bylo ocenění udělované na konferenci Obchodník a platba, kdy zástupci společnosti převzali ocenění za přínos v oblasti digitalizace malých a středních firem z rukou vicepremiéra a ministra průmyslu a obchodu Karla Havlíčka a prezidentů největších obchodních komor APEK (Asociace pro elektronickou komerci), SOCR (Svaz obchodu a cestovního ruchu) a AMSP (Asociace malých a středních podnikatelů), jejichž odborná porota projekt hodnotila. Společnost se umístila na 2. příčce v kategorii Malý a střední podnik.
„Získaného ocenění si velice vážíme. Je to pro nás skvělá zpětná vazba a důkaz toho, že naše znalosti a informace, které předáváme, jsou pro firmy prospěšné,“ komentuje úspěch firmy její jednatel Petr Heller.
Další ocenění firma získala díky projektu Rok digitálního podnikání 2019. V rámci projektu, pořádaného Asociací malých a středních podniků ČR, se firma celoročně podílela na přednáškách zaměřených na pomoc malým a středním firmám se zaváděním digitálních inovací. „V Čechách je stále velké množství podnikatelů a výrobců, kteří plně nevyužívají potenciál online světa. Dle statistik pouhých 30 % malých a středních prodejců je digitalizováno. Své kvalitní a unikátní výrobky prodávají pouze lokálně, ve svých kamenných prodejnách či lokálních e-shopech, přitom jim uniká obrovská příležitost, jak zviditelnit svoji firmu ve světě, a zároveň výrazně zvýšit počet prodaných výrobků. Byla pro nás velká čest moci se do takového projektu zapojit a ukázat firmám, jak mohou svoje produkty posílat nejen v rámci ČR, ale i zahraničí,“ doplňuje Heller.
Vyvrcholením projektu bylo jeho slavnostní zakončení na galavečeru Den podnikatelů ČR 2019, pořádaném AMSP ČR, kde společnost získala ve veřejném hlasování nejvíce hlasů v soutěži Digitální firma roku 2019, a získala tak první místo v kategorii Obchod.