Firmy, které chtějí uspět ve svém podnikání a zvládat pružně reagovat na nové, někdy i zcela nestandardní podmínky trhu, musí inovovat. Potvrdil to i 21. ročník Microsoft Awards 2019, jehož společným jmenovatelem byly moderní technologie a jejich využití pro nové způsoby vzájemného propojení lidí, dat a procesů. Prestižní soutěž oceňuje nejlepší a nejinovativnější projekty pro zákazníky realizované partnery Microsoftu v České republice a na Slovensku.
Vítězem Microsoft Awards 2019 v kategorii FMCG & e-Tail se stala společnost Yieldigo se zákaznicky orientovaným AI pricingovým řešením pro zákazníka Košík.cz.
Yieldigo pomáhá kamenným i online supermarketům, sítím lékáren a drogerií stanovovat optimální ceny. Zvyšuje tak předvídatelnost v rozhodování o cenách a vede k dosažení obchodních cílů společností. Využívá k tomu svou zákaznicky-orientovanou cenovou AI platformu. Společnost Yieldigo poskytuje své služby napříč evropským a ruským trhem.
„Dělat strategická i každodenní rozhodnutí na základě tvrdých dat se stává poslední dobou mantrou nejen v retailu. Je zřejmý trend tzv. augmentové analytiky, která vše posune ještě na vyšší úroveň ve smyslu automatizace a zasazení věcí do kontextu čím dál složitějšího a komplexnějšího retailového prostředí. Nad rámec augmentové analytiky je jisté, že se retailové řetězce v budoucnu nevyhnou adopci řešení na bázi velmi úzce zaměřených AI/ML metod, aby uměli predikovat dopady svých rozhodnutí a to nejen v oblasti cenotvorby. K takovému vývoji neoddělitelně patří rostoucí poptávka po disponibilitě výpočetního výkonu.“ Jiří Psota, CTO, Yieldigo.
Košík.cz:
“Díky rychlosti AI platformy a akceschopnosti Yieldiga jsme mohli okamžitě reagovat na mnoho klíčových faktorů v nedávno uplynulé koronavirové turboletní situaci. Díky Yieldigu bylo naše rozhodování o cenách mnohem snazší a především, reflektovalo v plném kontextu našeho zákazníka, to je pro nás zásadní.” Tomáš Jeřábek, CEO
V posledním ročníku se v 11 kategoriích sešlo 179 nominací zahrnujících 109 zcela unikátních řešení společností, které kteří rychle a flexibilně zareagovali na aktuální situaci posledních měsíců a svými inovativními službami pomohli účinně řešit náročné výzvy spjaté s tímto obdobím. Vyhlášení nejlepších projektů a řešení proběhlo letos zcela poprvé online formou přímého přenosu ze sídla společnosti Microsoft v Praze.
„Prostřednictvím ocenění Microsoft Awards podporujeme inovativní projekty, které pomáhají plně rozvinout potenciál našich firem a organizací, ale také ukazují přínosy pro zdraví a kvalitu života v naší společnosti,“ říká Martin Hruška, obchodní ředitel pro malé a střední firmy a partnery, Microsoft Česká republika a Slovensko.