Startupy vedené ženami se mohou hlásit do dalšího ročníku Women Startup Competition

Začíná další ročník startupové soutěže Women Startup Competition Prague. Ta je určená pouze pro projekty s alespoň jednou ženou mezi zakladateli. Přihlašovat se mohou do 8. února. Finále českého kola  soutěže se uskuteční 25. února v HubHubu v Paláci ARA v Praze. Nejlepší startup postoupí do mezinárodního finále soutěže v Londýně.

Loni česká porota do finále poslala projekt Grason, který zprostředkovává zaměstnání pro pracovníky v restauračních zařízeních a který se od té doby rozrostl na Slovensko a zprostředkoval práci za 15 milionů korun. „Přínosné pro nás byly postřehy a podněty mentorů soutěže. Úspěch nám přinesl prestiž a zájem médií i dalších subjektů,” říká Jarmila Kowolowská. CEO & co-founder platformy Grason.

„Cílem Women Startup Competition je nejen ocenit dobré nápady a práci žen-podnikatelek, ale primárně motivovat další, aby s podnikáním začaly,” říká Pavlína Zychová, spoluorganizátorka soutěže.

Semifinalisté soutěže  se ještě den před samotným vyhlášením zúčastní bootcampu, kde se budou vzdělávat až v 6 oblastech: sales a marketing, finance, byznys plán, jak jednat s investory, právo a trénink prezentačních dovedností. Kromě soutěžních pitchů bude 25. února na programu také panelová diskuze a samozřejmě prostor na networking. Vítězný tým, kromě účasti na Londýnském finále, získá také medializaci projektu, cenné kontakty či mnoho hmotných i nehmotných cen.

Mezinárodní evropské finále Women Startup Competition proběhne v Londýně v listopadu a své ambice v něm poměří regionální vítězové všech států, kde se soutěž pořádá. V Česku se mohou startupy založené ženami do Women Startup Competition hlásit již počtvrté. V součtu jde ale o 7. ročník od vzniku soutěže.

O soutěži Women Startup Competition
Soutěž Women Startup Competition funguje v České republice od roku 2017, jejím hlavním cílem je zviditelnit a ocenit mladé firmy vedené ženami a motivovat další, aby se do podnikání pustily.  Přihlásit se může jakýkoliv startup, ve kterém je zakladatelkou či spoluzakladatelkou žena. Účast ve finále České republiky může vybraným projektům přinést zájem investorů, poskytnout důležité kontakty a zajistit potřebnou publicitu. Den před finálovým večerem se soutěžící tradičně účastní jednodenního bootcampu, který se zaměřuje na dílčí stránky podnikání a jednotlivé týmy propojuje s odborníky a mentory z praxe. Součástí je také trénink prezentačních dovedností. Soutěž spoluorganizuje Vodafone Nápad roku společně s Pavlínou Zychovou z MyStay, která se stala ambasadorkou pro Českou republiku po vlastní účasti v soutěži v Budapešti v roce 2015.
Partnery akce je společnost Vodafone, agentura CzechInvest, společnost Microsoft a Hl. m. Praha. Mediálními partnery jsou CzechCrunch a Roklen24. Podpořily ji také společnosti Novalia a StartupJobs.

 

Newsletter