Japonská Toyota loni zvýšila v Evropě prodej hybridních vozů o 17 procent na 209.000 aut. Tvořily tak 24 procent všech prodejů značek Toyota a Lexus. V samotné západní Evropě pak prodeje hybridních vozů tvoří plnou třetinu celkového objemu.
Japonská Toyota loni zvýšila v Evropě prodej hybridních vozů o 17 procent na 209.000 aut. Tvořily tak 24 procent všech prodejů značek Toyota a Lexus. V samotné západní Evropě pak prodeje hybridních vozů tvoří plnou třetinu celkového objemu.
Abychom poskytli co nejlepší služby, my a naši partneři používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízeních, technologie jako soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám a našim partnerům umožní zpracovávat osobní údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Kliknutím níže vyjádřete souhlas s výše uvedeným nebo proveďte podrobnější rozhodnutí. Vaše volby budou použity pouze na tomto webu. Nastavení můžete kdykoli změnit, včetně odvolání souhlasu, pomocí přepínačů v Zásadách cookies nebo kliknutím na tlačítko Spravovat souhlas ve spodní části obrazovky.