Mews University je nástroj pro samostatné vzdělávání, který hotelovým zaměstnancům pomáhá lépe porozumět platformě Mews. Více než 15 000 profesionálů již využilo tuto platformu ke zlepšení svých dovedností. Školení přizpůsobené konkrétním rolím, jako jsou recepční či manažeři příjmů, urychluje zaškolení nových pracovníků a přispívá k lepšímu servisu pro hosty. Tento přístup zároveň zkracuje dobu adaptace nových členů týmů a poskytuje jim nástroje, díky nimž se mohou rychle stát odborníky ve své oblasti.
„Mews University si nemůžeme vynachválit, stal se nezbytnou součástí školení našich zaměstnanců. Je to obzvlášť přínosné pro nové členy týmu, kteří se díky tomu rychleji zapracují. Jelikož jde o samostatně vedený kurz, snížily se naše náklady na školení o polovinu a zároveň jsme zajistili jednotnost svých procesů,“ uvádí Mike Parsons, manažer pro příjmy a projekty v Cornwall Hotel Collection.
Mews University pomáhá zaměstnancům nejen efektivně používat platformu Mews, ale může také ovlivnit celkové fungování hotelového provozu. V kontextu přetrvávajícího nedostatku pracovní síly v pohostinství může snížení času a zdrojů potřebných na školení nových zaměstnanců znamenat významnou výhodu. Kromě toho kvalitní onboarding podporuje vyšší míru angažovanosti zaměstnanců – podle dat Mews pozitivní zkušenost při nástupu do práce zvyšuje jejich loajalitu až 18krát a zlepšuje jejich pracovní výkon o 38 %. Kurzy v Mews University jsou strukturovány přehledně, zahrnují videa a interaktivní návody a jsou dostupné v pěti hlavních jazycích.
Vyšší standardy pohostinství díky školení v Mews University
„Školení v Mews University je opravdu působivé. Nejenže jde o vynikající výukovou metodu, ale také nám pomáhá vytvářet interní odborníky, kteří přesně vědí, jak využívat PMS k dosažení nejlepších výsledků,“ říká Declan Fitzhenry, generální ředitel hotelu The Regent.
Největší hotelová skupina ve Skandinávii, Strawberry, nedávno převedla všech svých 225 hotelů na platformu Mews. Kromě využití Mews University se tým zapojil také do programu Train the Trainer, který vybraným zaměstnancům umožňuje stát se odborníky na platformu Mews a vést implementaci systému. Díky tomu se školení na místě zkrátilo na pouhých pět hodin, což zajistilo plynulý přechod pro stávající zaměstnance a rychlé zaškolení nových členů týmu. Tento přístup umožnil společnosti Strawberry spustit systém Mews ve 3–5 hotelech týdně a splnit ambiciózní plány na zavedení platformy.
„Často mluvíme o výjimečné úrovni pohostinství, ale jsou to právě zaměstnanci v první linii, kteří tuto kvalitu přinášejí hostům. Mews University jim dává veškeré nástroje a znalosti, které potřebují k tomu, aby mohli odvádět svoji práci co nejlépe, a zároveň hotelům usnadňuje proces školení a náboru,“ uvádí Matt Welle, generální ředitel společnosti Mews.
Mews je český scaleup, který poskytuje ubytovacím zařízením systém pro správu rezervací, check-inů a vyřizování požadavků jejich hostů. Platforma Mews Hospitality Cloud, kterou využívá 5 000 zákazníků ve více než 85 zemích, je navržena tak, aby zefektivnila provoz moderních hoteliérů, vylepšila zážitky hostů a vytvořila ziskovější podniky. Mezi zákazníky patří Generator-Freehand, The Strawberry Group, The Social Hub a Airelles. Mews byl oceněn jako Nejlepší PMS (2024) a zařazen mezi Nejlepší místa pro práci v hotelové technologii (2021, 2022, 2024) společností Hotel Tech Report, stejně jako Nejlepší světový poskytovatel hotelového PMS (2023) a Nejlepší nezávislý světový poskytovatel hotelového PMS (2022, 2023) podle World Travel Tech Awards. Společnost má pobočky v Evropě, Spojených státech a Austrálii.