Evropské i americké výnosy rostou. Dolar drží zisky pod 1,1040 za euro. Silný dolar negativem pro měny regionu. Koruna krátce oslabila nad 25,35 za euro a nad 22,95 za dolar.

Virtooal.com: Startup přichází s novými funkcemi v Magic mirror

Díky pluginu Virtooal.com získávají zákazníci e-shopů možnost si vyzkoušet produkty ve virtuálním světě. Nově přichází tým vývojářů s prémiovými funkcemi, jako je například „Live listing mode“ nebo „fake 3D modelování brýlí“. 

Aktuálně je možné ve všech verzích cenových programů využívat live mode pro zkoušení brýlí. Tato funkce využívá web kameru na laptopu anebo mobilním zařízení. Na tvář uživatele jsou pak aplikovány brýle. „Celé zobrazení věrně simuluje reálné zrcadlo a zákazník e-shopu si může vyzkoušet různé modely brýlí v pohodlí svého domova. V zobrazování produktů v Live modu jsme se výrazně posunuli,“ řekl Vít Endler, spolumajitel Virtooal.com.

Vše na jednom místě

Live mode funguje nejen ve velkém zrcadle, které je nutné rozkliknout v detailu produktu, ale také ve widgetu. Zde je nově vyvinutá unikátní funkce, kterou nenabízí žádný z konkurentů Virtooal.com – „Live listing mode.“ Znovu se přes web kameru přenáší živě tvář uživatele a ten si jen listuje mezi jednotlivými produkty, které jsou zobrazovány přímo na něm přes webkameru, jako by se celý čas díval do zrcadla. V prostředí e-shopu tak není nutné přecházet na stránkách z jednoho produktu na druhý, ale klient si pohodlně a rychle vybere produkt z produktového listingu.

Třetí novinkou je „Presonalized product listing.“ Zákazník e-shopu nahraje do Magic mirror svou fotografii a ta se automaticky nahraje do všech produktů na stránce. Tím se u všech produktů objeví tvář zákazníka s nasazenými brýlemi. Zákazník pak jen listuje a vybere si produkt, který mu nejlépe vyhovuje.

Tyto funkce přispívají k rychlejšímu a pohodlnějšímu výběru brýlí v e-shopu a posouvají virtuální zrcadlo na mnohem vyšší úroveň.

Úspornější řešení pro 3D

Kromě výše uvedených funkcí přichází vývojáři Virtooal.com, také s unikátní technologií „fake 3D modelování brýlí“. „Ze standardních e-shopových fotografií, kterými obvykle e-shopy disponují, dokážeme vytvořit realistické 3D modely, které pak zobrazujeme v live modu. Naši zákazníci tak nemusí vytvářet 3D modely brýlí z reálných předmětů, což je logisticky i organizačně nákladné, ale využijí své produktové fotografie. Stačí k tomu fotka pohledem zpředu a pohledem z boku. Celá ekonomika Live a 3D zobrazení je pak výrazně jinde než u standardního 3D modelování a tyto prémiové funkce si může dovolit prakticky každý e-shop,“ vysvětlil Ondřej Bagin, CEO Virtooal.com.

Newsletter