Vydavatel deníku Blesk Czech News Center se loni vrátil k zisku 44,6 milionu korun. V předchozím roce měla firma ztrátu 8,2 milionu Kč. Tržby se zvýšily o pět milionů Kč na 1,841 miliardy korun. Vyplývá to z výroční zprávy společnosti, kterou jako první citoval server Mediaguru.
Tržby z prodeje novin a časopisů meziročně klesly o tři procenta na 1,1 miliardy korun, naopak příjmy z inzerce se podařilo zvýšit o téměř šest procent na 734 milionů Kč.
Deník Blesk v minulém roce dosáhl průměrného prodaného nákladu 244.287 kusů, což bylo nejvíce na trhu. V průběhu loňského roku společnost také posilovala svoje digitální aktivity a zaznamenala výrazný nárůst návštěvnosti svých webů a online inzerce.
Díky dceřiným tiskárnám Czech Print Center a podílu v distribuční První novinové společnosti CNC loni získala dividendy 168 milionů korun, což je o 19 milionů více, než v roce 2014.
Czech News Center ovládaná Danielem Křetínským a Patrikem Tkáčem je na deníkovém trhu jedničkou s podílem 36 procent. Vedle Blesku vydává deníky Sport a Aha!. Na časopiseckém trhu je společnost na druhém místě s tituly jako je například Reflex, ABC, Geo nebo Blesk pro ženy. Nedávno firma dokončila akvizici části portfolia Mladé fronty, včetně deníku E15.