Německá automobilka BMW v září zvýšila prodej meziročně o 10,5 procenta na téměř 238.000 vozů. To představuje nejlepší zářijový výsledek v historii podniku. Největší světový výrobce luxusních automobilů těžil zejména z růstu poptávky v Asii a Evropě.
Za první tři čtvrtletí letošního roku prodej meziročně stoupl o více než šest procent na téměř 1,75 milionu vozů. To představuje pro dané období rovněž rekordní úroveň.
Na evropském trhu se zářijový odbyt automobilky BMW meziročně zvýšil zhruba o 12 procent. V Asii stoupl dokonce o 16,5 procenta, a to zejména díky silné poptávce v Číně. Na americkém kontinentu však prodej klesl o téměř tři procenta, v samotných Spojených státech se propadl o více než pět procent.
Firma počítá s nárůstem globálního odbytu i v celém letošním roce. Loni dodala zákazníkům rekordních 2,25 milionu aut.