V rámci komunikační kampaně na podporu letní grilovací sezony se značka Hellmann’s spojila s talentovaným streetartistou Yudoe 06, který pro ni připravil originální design pražské tramvaje. Ta se tak od května do října stává pohyblivým plátnem, které propojuje komerční prostor s lokálními tvůrci, a přináší tak do města nový rozměr kreativity.
Street artista Yudoe 06, známý svým inovativním přístupem k umění, vytvořil design, který nejenže odráží jeho osobitý styl, ale také rezonuje s hodnotami Hellmann’s. “Spolupráce s Hellmann’s na podobě tramvaje pro mě byla skvělou příležitostí propojit streetart s veřejným prostorem v nečekaném formátu. Bavilo mě přenést energii a nespoutanost pouličního umění na tak výrazné médium, jakým je tramvaj, která denně projíždí městem a oslovuje tisíce lidí. Jsem rád, když značky dávají prostor autentickému vizuálnímu jazyku a nebojí se originality,” vysvětluje autor.
Design tramvaje je oslavou chuti a radosti ze společně strávených chvil, které Hellmann’s přináší kdykoliv a kdekoliv. Tato spolupráce je důkazem toho, že umění a jídlo mají moc spojovat lidi a vytvářet nezapomenutelné zážitky. „V Hellmann’s věříme, že skvělá chuť je klíčem k vytváření krásných okamžiků s přáteli a rodinou. Spojení s Yudoe 06 je jednou z pilotních aktivit podporující lokální talenty. Tato iniciativa nejenže obohacuje městské prostředí, ale také inspiruje kolemjdoucí k tomu, aby si užívali každou chvíli strávenou u skvělého jídla s Hellmann’s, “ doplňuje brand manažerka značky Andrea Davidová.
O autorovi
YUDOE 06 je pražský výtvarník a umělec. Nejrůznějším výtvarným technikám ve veřejném prostoru se věnuje od roku 1997. Širší veřejnost v České republice a v Evropě mohla zaznamenat jeho muraly, charakteristické explozí barev, chytlavým příběhem a detailní propracovaností. Má za sebou autorské výstavy v Praze a kolektivní výstavy v Londýně a New Yorku. Zdrojem dlouhodobé inspirace a fascinace je pro něj komiks, tvary organické i anorganické přírody, stroje a mechanismy, barevné kombinace a hudba. V posledních letech hledá v tvorbě vlastní pojetí abstraktního expresionismu.
O společnosti Unilever
Unilever je jedním z předních světových dodavatelů produktů osobní péče a krásy, péče o domácnost, potravin a zmrzlin, s prodejem ve více než 190 zemích a produkty používanými 3,4 miliardami lidí každý den.
V domácnostech po celém světě najdete přibližně 400 značek, včetně ikonických světových značek jako Dove, TRESemmé, Rexona, Axe, Hellmann’s, Knorr, Magnum, Domestos a lokální značky Míša a Savo.
Unilever byl založen v roce 1930 a svou českou pobočku zřídil v roce 1991. Unilever v Česku a na Slovensku zaměstnává cca 380 zaměstnanců. Více informací o Unileveru a našich značkách naleznete na www.unilever.com a www.unilever.cz