Česká společnost FLO a její divize Brand Experience (BX) si připisuje nevídaný úspěch. Po náročném výběrovém řízení se stává novou agenturou značky Porsche pro 28 zemí, zahrnujících region CEE i další vybrané trhy, a bude zajišťovat podporu v oblasti budování povědomí o značce a kreativního rozvoje.
„To, že si Porsche vybralo právě FLO, vnímáme jako důkaz, že naše práce a zkušenosti dosahují stejné úrovně, jakou mají světoví hráči. Je to pro nás obrovský milník. Ukazuje to, že naše synergie propojující brandové služby s know-how v oblasti zákaznické zkušenosti a pokročilými technologiemi přináší značkám, jako je Porsche, významnou přidanou hodnotu. Je to pro nás také významná reference, která nám otevírá cestu na další trhy, včetně Velké Británie a Irska, kam jsme v letošním roce významněji expandovali,“ říká Andrej Hájek, CEO společnosti FLO.
Od řízení značky k posilování spokojenosti zákazníků
Nová spolupráce s luxusní automobilovou značkou zahrnuje široké spektrum aktivit. FLO se bude podílet na přípravě strategie a komunikačních kampaní pro jednotlivá oddělení. Kromě marketingových aktivit tak bude spolupracovat s eventovým týmem na přípravě komunikačních materiálů a tvorbě obsahu z akcí pro prémiové klienty, novináře a influencery. Součástí kontraktu je rovněž strategie a tvorba obsahu pro sociální sítě a interní kampaně zaměřené na budování značky zaměstnavatele. Do spolupráce spadá také implementace a adaptace nové komunikační kampaně „Porsche – There is no Substitute“ v regionu CEE a příprava launch kampaně pro nový elektrický model Cayenne.
Klíčovou kompetencí bude pro FLO i tzv. brand guardianship, tedy zajištění rozvoje a konzistence komunikace značky. A to od aplikace a správnosti využití vizuálních prvků přes weby až po konzultace ohledně zvolených partnerství s influencery a opinion leadery. Vše bude realizováno napříč jednotlivými trhy ve spolupráci s lokálními marketingovými manažery a agenturami v regionu CEE. Ten kromě střední Evropy zahrnuje také Balkán, Kavkaz, Pobaltí, Blízký východ a Střední Asii – některé z nejstrategičtějších trhů Porsche z hlediska poptávky a potenciálu.
Tým se zkušenostmi, kapacitou a individuálním přístupem
Tým deseti stálých expertů FLO pod vedením Pavla Flégla, šéfa divize Brand Experience, se bude podílet na strategickém a kreativním rozvoji značky Porsche, která je po celém světě dlouhodobě vnímána nejen pro své sportovní a luxusní automobily, ale také jako kulturní symbol.
„Výhra v takto náročném tendru je pro nás potvrzením, že jdeme s konceptem BX správným směrem. Kombinujeme schopnosti brandového studia a komunikační agentury a právě díky práci na positioningu, architektuře a identitě značek dobře chápeme, jak důležité jsou klíčové atributy a konzistence komunikace značky. U luxusních značek to platí dvojnásob. Věřím, že k rozhodnutí Porsche přispělo také naše butikové nastavení, seniorita členů týmu a péče o klienta ušitá na míru,“ říká Pavel Flégl, head of Brand Experience ve FLO.
O společnosti FLO
FLO je česká digitální konzultační společnost, která propojuje služby v oblastech brandu, technologií a zákaznické zkušenosti. Vznikla v roce 2021 kombinací akvizic a transformace existující firmy. Společnost působí po celé Evropě a Austrálii a expanduje na evropské trhy, jako je Velká Británie či Švýcarsko. FLO se profiluje jako firma s butikovým mindsetem spojující digitální poradenství, kreativní služby a technologické inovace. Filozofie společnosti staví na čtyřech pilířích: brand marketingu, digitalizaci prodejních kanálů, zlepšování zákaznické zkušenosti prostřednictvím moderních technologií a efektivní práci s daty. Majoritním akcionářem je investiční skupina Rockaway, v čele stojí CEO Andrej Hájek.

