Evropské i americké výnosy rostou. Dolar se po pátečních dat z trhu práce obchoduje pod 1,0800 za euro. Měny regionu ve ztrátě. Koruna oslabila nad 23,80 za euro.

Zveme vás na konferenci pro odvážné podnikatelky, které chtějí být více vidět!

V pondělí 16. ledna od 9.00 hodin proběhne v Praze pilotní ročník konference Buďte vidět a slyšet nejen v roce 2023. Konference je určená pro podnikatelky, které tvoří smysluplné projekty a podnikají ve službách, s vlastním produktem nebo provozují e-shop. Cílem je podpořit ženy, aby si v prezentaci svého podnikání více věřily a nebály se prodávat svoje služby nebo produkty.

Na konferenci vystoupí jak specialistky na PR a marketing, tak business mentorky a zakladatelky komunit pro podnikatelky #podnikaniproholky a LadyLeadersHub. O svoje zkušenosti, úspěchy i neúspěchy se pak podělí zakladatelky českých značek Utukutu a Moment.

Obsah konference je rozdělený na vzdělávací část, rozhovory s podnikatelkami a řízený networking. ​​„Řada českých podnikatelek neumí potenciál networkingu správně využít, proto jim chceme ukázat, jak ho dělat jinak, aby se ženy nebály prezentovat před cizím publikem a uměly z něj vytěžit maximum,” říká organizátorka konference, Daniela Podolková, která pořádá networkingy pro podnikatelky také ve Vietnamu.

Na úvod konference zazní tři přednášky z oblasti PR a marketingu s tipy jak být více vidět, slyšet a prodávat – Daniela Podolková poradí jak si budovat silné osobní PR, Martina Dvořáčková aka digiholkacz představí trendy na sociálních sítích a Kristýna Hrabalová se podělí o svoje zkušenosti s on-line prodejem a FB/IG reklamou. Na konceptu konference se spolupodílela také marketingová manažerka na volné noze, Dara Blaha.

V panelové diskuzi se pak představí Markéta Baginská, jejíž komunita #podnikaniproholky čítá jen na Instagramu přes 20 000 sledujících, Nela Hanáková, zakladatelka prodejku LadyLeadersHub a spoluzakladatelka udržitelného tržiště UDRUMI, dále Gabriela Hrdina, která založila českou značku hraček a pomůcek pro děti UTUKUTU a má jen na Instagramu přes 33 000 fanoušků a Vlaďka Kouřilová, zakladatelka značku autorské módy Moment.

Na konferenci, která vznikla ve spolupráci s katalogem freelancerek #SpoluZaSny, budou představeny také výsledky průzkumu na téma Jak se dařilo českým podnikatelkám v roce 2022 a co vnímají jako největší výzvy ve svém podnikání. Pokud jste žena podnikatelka a chcete se do průzkumu zapojit, dotazník můžete do 11. ledna vyplnit na odkazu ZDE.

 

Newsletter