Zvýhodněné balíčky Nesnězeno slaví úspěch. Penny ROZŠIŘUJE počet zapojených prodejen NA 200

Řetězec PENNY pokračuje v boji proti zbytečnému plýtvání a významně rozšiřuje možnost nákupů Nesnězeno balíčků za polovinu. Reaguje na mimořádný zájem o zvýhodněné potravinové balíčky a navyšuje počet prodejen, které je nabízejí, na čtyřnásobek. Oproti dosavadním 51 tak budou zlevněné balíčky potravin s blížící se dobou spotřeby k dispozici ve dvou stovkách obchodů PENNY.

PENNY se jako první a dosud jediný řetězec v Česku k platformě Nesnězeno připojil loni v dubnu, když začal nabízet výhodné balíčky především čerstvých potravin, kterým brzy uplyne doporučená doba spotřeby. Z pilotního projektu v jednom obchodě se nabídka balíčků rychle rozrostla na 51 prodejen. A aktuálně se rozšiřuje až na 200, což je bezmála polovina obchodů PENNY v Česku. „Vycházíme vstříc zákazníkům, kteří již od počátku projektu projevili o balíčky velký zájem. Nákup balíčku je přínosný pro všechny strany. Zákazník získá za výhodnou cenu kvalitní potraviny a my v PENNY prodáme například zboží, které bychom třeba již následující den nabízet nemohli. Společně snižujeme plýtvání potravinami a přispíváme k ochraně životního prostředí,“ popisuje mluvčí PENNY Tomáš Kubík. Nesnězeno tak podle něho efektivním způsobem doplňuje již řadu let existující model boje proti plýtvání, kdy PENNY trvanlivé potraviny dává prostřednictvím logistických center do potravinových bank.

Prostřednictvím aplikace a webu Nesnězeno restaurace, pekárny, hotely nebo obchody s potravinami nabízejí neprodané, ale kvalitní jídlo s výraznou slevou. Po přihlášení do platformy si zákazník vybere nejbližší prodejnu PENNY a objedná si předpřipravený balíček potravin, kterým se blíží doba spotřeby. U PENNY za 79 korun získá balíček obsahující ovoce, zeleninu, pečivo nebo chlazené zboží, kterému ten den končí trvanlivost. Hodnota zboží v balíčku přitom činí minimálně 160 korun, takže zákazník získává slevu nejméně 50 procent. Skladba balíčku se odvíjí od aktuálně neprodaných, ale stále kvalitních produktů s blížícím se datem spotřeby. „Úspěch PENNY balíčků na platformě Nesnězeno dává jasný signál, že boj proti plýtvání jídlem má smysl. I přesto, že v Česku plýtváme jídlem o poznání méně, než je evropský průměr, jsme rádi, že tuto statistiku můžeme i nadále redukovat, a to nejen díky spolupráci právě s PENNY, ale i s další více než tisícovkou různorodých partnerů,” komentuje spolupráci spoluzakladatel Nesnězeno Jakub Henni.

Zájem zákazníků PENNY potvrzuje například fakt, že 95 procent připravených balíčků si skutečně vyzvednou. Za bezmála rok, co PENNY s platformou Nesnězeno spolupracuje, si spotřebitelé odnesli více než 26 000 balíčků.

Participací na iniciativě Nesnězeno doplňuje PENNY další aktivity v boji proti plýtvání, jako již zmíněné dary pro potravinové banky, nebo poskytování neprodaného ovoce a zeleniny do desítek zoologických zahrad po celé zemi v rámci projektu PENNY do ZOO.

O společnosti PENNY MARKET Česká republika

Společnost Penny Market s.r.o. je dceřinou společností mezinárodního obchodního řetězce REWE, který je jednou z největších světových obchodních společností. Na český trh vstoupil Penny Market v roce 1997 a zaměřil se zejména na rozvoj prodejní sítě v regionech. Díky tomu dnes provozuje více než 420 prodejen, tedy nejširší síť v ČR, a poskytuje práci více než 6 000 zaměstnancům. Pravidelně slaví úspěchy v programu Volba spotřebitelů a svým zákazníkům nabízí věrnostní program PENNY karta.

Newsletter