Příběh hraček aneb Investice, která baví i pomáhá

Zdroj: Facebook Trihorse

Příběh firmy Trihorse je příběhem hraček. Česká společnost se zabývá výrobou unikátních hraček, které nejenže baví, ale zároveň i pomáhají. Za své produkty firma získala mnoho ocenění. Teď Trihorse plánuje expanzi na zahraniční trhy. K tomu chce použít financování od investorů na crowdfundingové platformě Fundlift.

Pro představení historie společnosti Trihorse je nutné se podívat zpět až do roku 1996, kdy se zakladatel a současný vlastník Jaroslav Voldřich rozhodl vyrábět kvalitní dřevěné české hračky. Jeho cílem bylo dodávat kvalitní a zdravotně nezávadné hračky nejen na český, ale i zahraniční trh. Zpočátku společnost fungovala jen jako výrobce dřevěných polotovarů pro jiné firmy, až po čase se pan Voldřich rozhodl, že vezme byznys do vlastních rukou a začne vyrábět pouze vlastní výrobky dle svých představ.

Zdroj: Facebook Trihorse
Zdroj: Facebook Trihorse

Jako první výrobek na přelomu století vznikla kuličková dráha Saturn Rollipop, která zaznamenala úspěch po celé Evropě. Dalšího milníku společnost dosáhla v roce 2010 výrobou Koníka – unikátního spojení houpacího koně, jídelní židličky a dětského stolku, které se dostalo do širokého povědomí veřejnosti i díky účasti v pořadu Den D. Po této zkušenosti se pan Voldřich rozhodl v stejném roce založit firmu Trihorse. V dalších letech následovala důležitá expanze spojená s akvizici vlastního skladového areálu, výrobní haly a investicí do prvních výrobních strojů. V roce 2017 došlo spojení s firmou Janoschik společníka Ivana Vanečka, který do společnosti přinesl nové nápady a připravil ji na další investice v hodnotě 25 mil. Kč.

Nejlepší vizitkou společnosti jsou její jedinečné produkty, které jsou dlouhodobě nadprůměrně hodnocené na všech platformách. Kuličková dráha MAXI drží na německém Amazonu titul nejúspěšnějšího českého výrobku již devět let. Revoluční hračka Finger Car, která zlepšuje jemné motorické dovednosti a soustředění, zase propojuje hraní se zdravím dětí. Proto také byla oceněna Rakouským Institutem zdraví a doporučena dětskými lékaři při léčbě ADHD. V Polsku pak Finger Car v roce 2020 obdržel ocenění za hračku roku.

Zdroj: Facebook Trihorse
Zdroj: Facebook Trihorse

Trihorse je dlouhodobě stabilní zisková společnost. Její tržby meziročně rostou v průměru o 20 až 30 % a v roce 2021 prodala celkem 37 tisíc kusů výrobků. Vzhledem k unikátnosti produktů chce expandovat na další zahraniční trhy. Proto společnost poptává od investorů finanční prostředky ve výši 5 mil. Kč výměnou za 12,5% podíl na základním kapitálu, s možností navýšení investice až na 10 mil. Kč za 25% základního kapitálu. Finanční prostředky společnost plánuje využít hlavně na tvorbu integrované e-shop platformy pro jednoduší mezinárodní expanzi na další zahraniční trhy a dodatečné investice do technologií pro rozšíření a zefektivnění stávajících výrobních kapacit.

 

Zdroj: Trihorse, Fundlift

Newsletter