XTB, platforma nabízející možnost investovat do více než 5 500 finančních nástrojů po celém světě, včetně akcií a ETF, zrychluje svůj růst. Tato globální fintech společnost spouští kampaň „Akcie zdarma pro dobrý začátek“ s cílem popularizovat znalosti o investicích do akcií.
Každý nový individuální klient, který si 9. ledna od 9:00 otevře účet u XTB, přijme podmínky promo akce a provede vklad, obdrží akcii zdarma.
Propagaci podpoří intenzivní marketingová kampaň, např. reklamní videa, na kterých vystupují světové sportovní hvězdy, mistři smíšených bojových umění Joanna Jędrzejczyk a Jiří Procházka, a také online kampaň s MMA bojovníkem Conorem McGregorem. Právě tito sportovci patří mezi ambasadory XTB. Kampaň se bude vysílat na předních televizních kanálech, v rádiu, na sociálních sítích aj.
„Díky rozvoji technologií je investování stále dostupnější a rozšířenější. Prostřednictvím vzdělávání a intenzivní propagace podporujeme individuální klienty, kteří investují své peníze, aby tuto technologii, jež jim umožňuje řídit své investice, snadno a intuitivně využívali,“ řekl generální ředitel XTB Omar Arnaout.
V prvních třech čtvrtletích roku 2022 XTB vydělala čistý zisk 153 milionů EUR, což je více než čtyřnásobný nárůst v porovnání se stejném obdobím předchozího roku. Celkový počet klientů zatím přesáhl 581 000 a počet aktivních účtů 152 000.
Tak velký nárůst byl možný díky intenzivnímu vývoji funkcionality aplikace XTB, která nese název xStation, růstu počtu nabízených finančních nástrojů a také aktivním marketingovým kampaním podporovaným XTB ambasadory, světově uznávanými sportovními hvězdami.
Zdroj: XTB