Jak na inovace? Poučit se můžete od těch nejlepších!

Každá firma chápe důležitost inovací. Díky nim může proniknout na nové trhy nebo získat nové zákazníky. Ale jak inovace uchopit?

Podnikatelé, nezoufejte! Díky InnoCampu můžete nasát inspiraci od těch nejpovolanějších. InnoCamp proběhne 27.-28. srpna v atraktivním prostředí zámku Štiřín. Těšit se můžete nejen na přednášky, ale i networking a další zajímavé aktivity. Spoluorganizátor InnoCampu Patrik Juránek nám poskytl rozhovor. Na co se můžou účastníci InnoCampu těšit?

Co je InnoCamp? Komu je určen? Co si z něj účastníci odnesou?

InnoCamp je dvoudenní intenzivní workshop zaměřený na inovace, strategii, produkt a business. Za jeho konceptem stojím já, zakladatel platformy pro startupy Startup Disrupt, a Tomáš Studeník, inovátor a městský hacker. Tomáš taky organizuje hackathony pod názvem CEE Hacks.

V rámci workshopů se účastníci naučí, jak posunout své projekty na vyšší úroveň, validaci správných myšlenek, prodej, design thinking a škálování. Akce je určena pro manažery korporací, manažery veřejných institucí, zakladatele startupů a všechny, kteří chtějí aplikovat inovaci na své projekty.

Které z přednášejících byste vyzdvihl a proč?

V minulém roce se zúčastnili lidé jak z businessu (například CEO Creative Dock Miroslav Esser), tak například i designér Petr Novaque. Petr nás mimo jiné zasvětil do tvorby silných a známých značek.

Aktuální ročník opět přináší to nejlepší z české scény. Prvním z řečníků bude bývalý předseda vojenského výboru NATO Petr Pavel, který bude hovořit o strategii a úspěchu. CEO #Holkyzmarketingu Pavlína Louženská má připravený unikátní workshop na Design Thinking. Zkušený podnikatel David Miklas vás naučí, jak z nápadu postavit firmu. Spoluzakladatelka Code of Life a autorka knihy Hoř pomalu Veronika Allister nás seznámí s biohackingem a jak jej využít pro maximální výkon.

Některé z přednášek mají tajuplné názvy jako Lean Canvas nebo Metoda Odyssey 3.14. Co si pod nimi máme představit?

Lean Canvas je světově ověřená metodika tvorby obchodních modelů. Účastníci se díky ní naučí definovat si správné problémy k řešení. Zvolí si vhodné cílové skupiny a na nich si otestují, zda má daný produkt nebo služba smysl. Metoda Odyssey 3.14 se zaměřuje na inovace business modelů prostřednictvím čtrnácti technik. Ty čerpají z více než dvou set případových studií evropských firem.

Jakou máte zpětnou vazbu od loňských účastníků? Daří se jim implementovat to, co se na InnoCampu naučili?

Zpětnou vazbu máme a je velmi pozitivní. Loňští účastníci hojně využívali to, co se u nás naučili. Zefektivnili díky ní práci na svých projektech a rychleji dosáhli plánovaných cílů.

Více informací o InnoCampu naleznete na www.innocamp.cz. Čtenáři Roklen24 mají slevu dvacet procent při použití kódu ROKLEN.

Newsletter