Manažer jako strážce hracího pole. Jak vede týmy Google?

Práce s komunitami jde nad rámec klasického marketingu. Pomáhají ve zpětné vazbě a vzniku společné tvorby. Komunitní spolupráce dokáže obrovsky ovlivnit výkonnost firmy – metodami, které u nás moc podchycené nejsou. Centrální rozhodnutí, co je dobrým produktem, buď nefunguje, nebo je pomalé. V hierarchickém systému jsou chyby často využívány k internímu politikaření proti sobě, takže se zatajují, a nemohou se tak použít ke zlepšení. Nic není stoprocentní, vždy se dá zlepšovat, říká Daniel Franc Global Program Manager z Googlu.

Týmy budoucnosti očima Googlu? Jako mraveniště či hejna ptáků

Daniel Franc v Googlu vede v roli Global Program Managera mezinárodní tým, jenž na globální úrovni implementuje jeden z nejrozsáhlejších světových programů pro komunitní spolupráci v IT a podnikání, který v ČR před osmi lety spoluzakládal. Původně HR manager a sociolog, zároveň v USA a ČR založil několik menších technologických projektů a firem, ve kterých kromě role nositele vize působil i jako technický ředitel. Jako dlouholetý konzultant globální spolupráce pracoval s desítkami společností z Fortune 50 i startupy. Pro vzdělávací institut ELAI Daniel vede workshop Týmy 2.0.

 

Facebook krvácí, Google se raduje

 

Newsletter