Tvorba velkého e-shopu na míru zabere klidně i rok

,
15:55 • 30. září 2019

Tagy: Shopsys, e-commerce, E-shop, ČR

Trh implementátorů e-shopů se v posledních letech mění. Stále více se projevuje trend, že čím dál tím víc agentur a firem nevyvíjí svá vlastní řešení. Používají jiné, již vyvinuté. I to je důvod, proč firma Shopsys za poslední dva roky investovala více než 30 milionů korun do vývoje Shopsys Frameworku, říká ve video rozhovoru pro server Roklen24 CEO Shopsys Lukáš Havlásek.

Čím se Shopsys zabývá?

Shopsys se více než 15 let zabývá tvorbou individuálních e-shopů a B2B portálů na míru. Kromě toho že e-shopy tvoříme, tak máme i produktovou část firmy, která vytváří platformu, která se jmenuje Shopsys Framework. Ta slouží i pro jiné agentury a in-house týmy pro stavbu velkých řešení na míru.

Jak dlouho trvá stavba e-shopu?

Tvorba e-shopu na míru je docela zdlouhavý proces. Před tím, než se pustíme do samotné implementace, by měla být provedena řada dalších kroků – různé analýzy, UX a tvorba designů. Proto se dá říct, že tvorba velkého e-shopu na míru může zabrat klidně půl roku nebo i jeden rok.

V čem spočívá váš dlouhodobý servis?

Spočívá v tom, že víme, že implementací e-shopu naše práce nekončí. Naši klienti dlouhodobě rostou a potřebují naši podporu i v následujících letech. Proto se snažíme držet týmy, které e-shop postavily, aby následně zákazníkům poskytovaly i další podporu. Co se týká našeho produktu Shopsys Framework, tak ten je technologicky postavený tak, aby byl co nejmodernější a bylo jej možné upgradovat. Znamená to, že ani po pěti nebo sedmi letech e-shop nebude trpět takzvaným technologickým dluhem a bude stále up-to-date.

Jaké tržby jste měli v roce 2018 a jaké očekáváte letos?

Naše tržby dlouhodobě rostou. V minulém roce jsme se bez daně přiblížili k nějakým 50 milionům. V letošním roce předpokládáme růst někde okolo 20 procent.

Jak hodnotíte vývoj trhu s realizátory e-shopů?

Trh implementátorů e-shopů doznává v posledních letech určitých změn. Stále více se projevuje trend, který je nyní už patrný v zahraničí. A to je ten, že čím dál tím víc agentur a firem nevyvíjí svá vlastní řešení, ale používají jiné, již vyvinuté. I to je důvod, proč jsme za poslední dva roky investovali více než 30 milionů korun do vývoje našeho Shopsys Frameworku, který následně těmto agenturám, ale třeba i in-house týmům nabízíme.

Shopsys se zabývá vývojem velkých e-shopů na míru a jejich kontinuálním rozvojem. Firma je na trhu od roku 2003 a za sebou má více než 800 realizovaných e-shopů. Zaměřuje se na ty největší B2B a B2C řešení na míru a využívá špičkové technologie. S vlastní globální open-source e-commerce platformou Shopsys Frameworkem expanduje do zahraničí za podpory investorských fondů Reflex Capital Ondřeje Fryce a C2H Michala Mičky. Mezi největší klienty, o které se stará 70 IT odborníků, patří OKAY Elektrospotřebiče, Démos, B2B Partner, Office Depot, Agátin svět, Superzoo.

 

 



Přejít na diskusi

Přihlašte se, nebo zaregistrujte


Přihlásit se


Zapomněli jste heslo?




Pokud nemáte ještě účet, můžete si ho vytvořit zdarma.

Přihlašte se, nebo zaregistrujte

Tato sekce je dostupná zdarma pouze přihlášeným uživatelům.



Přihlásit se

Zapomněli jste heslo?




Pokud nemáte ještě účet, můžete si ho vytvořit zdarma.