Marketing, intuice, očekávání. Jak může neurověda zlepšit zisky firem?

,
09:11 • 29. června 2019

Tagy: ČR, Deloitte, marketing, Technologie, věda, Czech VR Fest

Neurověda může firmám pomoci lépe chápat individuální potřeby, aby mohly na zákazníky cílit s lepšími produkty a nabídkami. Zákazníci se mezi sebou totiž značně liší. Každý segment má jiné potřeby a očekávání. Serveru Roklen24 to ve video rozhovoru během Czech VR Fest řekl manažer společnosti Deloitte Thomas Kant.

Jak jdou neurověda a marketing dohromady?

Neurověda se snaží pochopit, jak lidé dělají nákupní rozhodování. A přesně na to se zaměřuje marketing, protože když pochopíme, proč se lidé rozhodnou něco koupit, pak podle toho můžeme upravit a optimalizovat marketingové materiály.

Jak může neurověda zlepšit zisky firem?

Marketing je vždy první krok. Potřebuji přesvědčit zákazníky, aby si koupili můj produkt. Ale potom zákazníkova cesta pokračuje dál. Potřebuji také optimalizovat místo prodeje, ať už to je kamenný obchod, nebo e-shop. Můj produkt musí být také intuitivní, jednoduchý na používání a zákaznicky příjemný, aby si ho lidé častěji kupovali.

Czech VR Fest: Virtuální realita v práci i na nákupech

Jak se může neurověda propojit s myslí a srdcem zákazníka?

To je velmi dobrá otázka. Zákazníci se mezi sebou značně liší. Každý segment zákazníků má jiné potřeby a očekávání. My můžeme firmám pomoci lépe chápat tyto individuální potřeby, aby mohly na zákazníky cílit s lepšími produkty a nabídkami.



Přejít na diskusi

Přihlašte se, nebo zaregistrujte


Přihlásit se


Zapomněli jste heslo?




Pokud nemáte ještě účet, můžete si ho vytvořit zdarma.

Přihlašte se, nebo zaregistrujte

Tato sekce je dostupná zdarma pouze přihlášeným uživatelům.



Přihlásit se

Zapomněli jste heslo?




Pokud nemáte ještě účet, můžete si ho vytvořit zdarma.