Český startup Spaceflow o dobývání Bostonu a Londýna

,
12:33 • 20. února 2018

Tagy: Startup, podnikání, Spaceflow, reality

Víte, co je to PropTech? V zahraničí je to již známý fenomén property technology, který nabízí technologická řešení na jednom z nejhodnotnějších trhů – na trhu realit. Právě tady vidí velkou příležitost pro startupy i české Spaceflow. Zaměřuje se na komunikační služby, ale třeba také na sdílené jízdy nebo hodiny jógy, říká v rozhovoru CEO Spaceflow Lukáš Balík.

Spaceflow uspěl v evropském kole největšího světového akcelerátoru

V lednu Spaceflow uspělo v evropském kole soutěže MassChallenge, jednoho z největších akcelerátorů na světě a postupuje tak spolu s dalšími devíti firmami z regionu do finálového kola v americkém Bostonu. Jak se Spaceflow na tuto akci připravuje? To v rozhovoru prozradí PR manažer startupu Petr Bořuta.

Spaceflow pozvedá komfort v budovách díky digitalizaci. Aplikace propojuje majitele, nájemníky, návštěvníky a lokální poskytovatele služeb. Zároveň je rozcestníkem pro všechny služby, které v budovách používáme: donáška jídla, coworking, akce a workshopy, sdílení aut nebo kol jsou dostupné na jedno kliknutí. Primárními klienty Spaceflow jsou vlastníci kancelářských komplexů, rezidencí, hotelů a dalších budov.


Přejít na diskusi

Přihlašte se, nebo zaregistrujte


Přihlásit se


Zapomněli jste heslo?




Pokud nemáte ještě účet, můžete si ho vytvořit zdarma.

Přihlašte se, nebo zaregistrujte

Tato sekce je dostupná zdarma pouze přihlášeným uživatelům.



Přihlásit se

Zapomněli jste heslo?




Pokud nemáte ještě účet, můžete si ho vytvořit zdarma.