Foodgroot je Googlem pro potraviny a metlou nekvality jako Uber

,
16:23 • 25. dubna 2018

Tagy: podnikání, aplikace, Petr Václavek, Foodgroot, jídlo, gastro, gastronomie

Vyfotíte si čárový kód šesti jogurtů, zadáte osobní filtry. Dva jogurty třeba vypadnout a zbylé čtyři se seřadí dle kvality. Politici nemají v ruce nic, čím by mohli ovlivnit kvalitu potravin, existuje spousta fíglů, jak legislativě uhnout. Podívejte se, co tady politici udělali za dvacet let s mafiánskými taxikáři a co s nimi udělal Uber za čtvrt roku. To je zhruba princip digitalizace. Když zpřístupníte data, posílíte tím spotřebitele, říká zakladatel projektu Foodgroot Petr Václavek. 

Michelinští šéfkuchaři: Obdiv i podiv, za co máme hvězdu 

Tím samým, čím byl Google pro internet, dal dohromady způsob, jakým se internet hierarchicky řadí a jak se na něm vyhledává, tím je aplikace Foodgroot – takovým Googlem pro potraviny. Parametrů, které budeme brát do úvahy je až sedmdesát. Každá potravina má svoje hodnocení jako film v databázi csfd.cz. V době spuštění aplikace bude databáze obsahovat asi půl milionu položek, na českém trhu jde přibližně o padesát tisíc výrobků, dodává Václavek

Ministr Jurečka: Dvojí kvalitu potravin musí EK řešit, diskriminuje spotřebitele

Petr Václavek před založením startupu Foodgroot působil jako Vice President Global Marketing & Communications v technologickém startupu ARTSTAQ. Předtím zastával pozici Head of Digital & Social Media, Impact & Echo BBDO, Kuwait. Před svým angažmá v Kuvajtu působil dlouhá léta v roli zakladatele a strategického partnera v české sociálně mediální agentuře Lemonade. Pracoval také jako Executive Director v Arc Worldwide, patřící do skupiny Leo Burnett, jež se později stala součástí sítě Publicis. Dále působil v celé řadě nadnárodních agentur, kde pracoval pro nadnárodní i lokální blue chip klienty. Petr také inicioval založení sekce integrovaných BTL agentur v Asociaci komunikačních agentur, jejímž byl prvním předsedou.


Přejít na diskusi

Top zprávy




Diskuze k článku
comments powered by Disqus

Přihlašte se, nebo zaregistrujte


Přihlásit se


Zapomněli jste heslo?




Pokud nemáte ještě účet, můžete si ho vytvořit zdarma.

Přihlašte se, nebo zaregistrujte

Tato sekce je dostupná zdarma pouze přihlášeným uživatelům.



Přihlásit se

Zapomněli jste heslo?




Pokud nemáte ještě účet, můžete si ho vytvořit zdarma.