Vtipnost nestačí. Jak se vytváří reklama s Leošem Marešem?


12:54 • 15. února 2018

Tagy: AAA Auto, reklama, sociální sítě

Nudného marketingu máme až moc. Za nudné věci se vůbec utrácí hrozně peněz. Často například opomíjíme, jak velký dopad může mít dobře sdílený status nebo jakýkoli obsah od nějakého influencera v porovnání s offline kampaní. Výborně to v Česku umí Leoš Mareš, který fantasticky pracuje s Instagramem. Tolik bonitních sponzorů jako on nemá zatím ani Kazma, řekl v rozhovoru výkonný ředitel AuresLab Stanislav Gálik. Jaký marketingový kanál dnes využívat? A proč se podle něj firmy bojí vytvářet vtipný a zajímavý obsah?

 

Napsat autorovi RSS

Zástupkyně šéfredaktora Roklen24 dokončující magisterské studium na Národohospodářské fakultě VŠE. V rámci své práce se účastnila desítek odborných byznysových českých i zahraničních konferencí jako např. FinTechového Finovate v Londýně, vídeňských Pioneers či cest do Bruselu. V rámci studia pak strávila semestr na Ozyegin University v Istanbulu, také se účastnila Letních akademií Mises Institutu.



Přejít na diskusi

Přihlašte se, nebo zaregistrujte


Přihlásit se


Zapomněli jste heslo?




Pokud nemáte ještě účet, můžete si ho vytvořit zdarma.

Přihlašte se, nebo zaregistrujte

Tato sekce je dostupná zdarma pouze přihlášeným uživatelům.



Přihlásit se

Zapomněli jste heslo?




Pokud nemáte ještě účet, můžete si ho vytvořit zdarma.