3DOID vytvořil rekord Fundliftu. 5,5 milionu získal za den a půl

Největší fotobanka 3D produktových fotografií na světě, takzvaných 3DOIDů, vytvořila nový rekord investiční platformy Fundlift. Za pouhý den a půl investoři na Fundliftu upsali celou původně žádanou částku 5,5 milionu korun. Majitelé 3DOIDu na rekordní zájem investorů odpověděli navýšením poptávané částky na 7 milionů korun a tím prodloužením kampaně na Fundliftu. Díky penězům z Fundliftu chce 3DOID expandovat ve světě a do dalších oblastí mimo zatím klíčovou elektroniku.

190 investorů poslalo 3DOIDu na Fundliftu již 5,7 milionu korun. Top investicemi je dvakrát 500 tisíc korun od investorů, kteří na platformě nezveřejnili své jméno ani přezdívku. Investorů, kteří do 3DOIDu vložili 100 tisíc korun či více, jsou zhruba dvě desítky.

„3DOID je celosvětově inovativní projekt, který kombinuje skutečnou technologickou inovaci v hardware s unikátním softwarem a úspěšným komerčním modelem. Tržby za užití fotobanky 3DOIDů jsou opakovanými výnosy na základě ročních kontraktů a tak, jak bude stoupat počet klientů fotobanky mezi e-shopy, bude se dynamicky zvyšovat ziskovost společnosti. 3DOID má silný vývojářský tým a velmi silné investory, kteří přináší skutečnou přidanou hodnotu. Jsme rádi, že to trh vnímá obdobně, o čemž svědčí fenomenální rychlost úpisu emise,“ říká pro Roklen24 šéfka Fundliftu Andrea Lauren.

Majitel 3DOIDu, britská společnost s ryze českými investory 3D V360 Ltd, vstoupila na Fundlift s emisí dvouletých konvertibilních certifikátů s 10% úrokem ročně, které jsou směnitelné do podílu ve firmě při splnění podmínek, které jsou podrobně sepsány v prospektu emise na Fundliftu. Díky 3DOIDu si zákazníci e-shopů mohou prohlížet produkty v 3D stejně, jako kdyby byli v kamenné prodejně a sami si je „osahali“. Nasazení 3DOIDů podle světových studií o více jak čtvrtinu zvyšuje úspěšnost koupě u zákazníků a naopak o více jak pětinu snižuje vracení zboží. V Česku si podle 3DOIDů vybírají zákazníci například na srovnávači Heureka.cz nebo na CZC.cz, jednom z největším eshopů s elektrem a PC.

Na Fundlift vstupuje největší 3D fotobanka světa. Pomáhá i vám?

Z peněz, které získá na Fundliftu, chce 3DOID především expandovat do Evropy a dalších oblastí vedle elektroniky a nabídnout k fotobance nové služby, které vyžadují investice do hardware i software.

„Financování prostřednictvím emise konvertibilních certifikátů bude sloužit k posílení naší výrobní kapacity i našeho obchodního týmu pro mezinárodní expanzi. Jsme opravdu potěšeni tak silnou validací naší strategie, jakou nám investoři Fundliftu dosud prokázali. Díky tomu jsme se rozhodli akcelerovat naše plány a navýšit emisi o dalšího 1,5 milionu korun. Prostředky použijeme na rychlejší vývoj software a na urychlení výroby dalších 3DOIDů bílé spotřební elektroniky, hraček a obuvi,“ řekl pro Roklen24 šéf firmy Lukáš Foral.

Platící zákazníky z řad největších e-shopů má 3DOID dnes v měřítku Česka i celé Evropy. Firma roste díky spojením s takzvanými early adopters: e-shopy, které jeho služby využijí a jsou vzorem pro ostatní na daném trhu. Vedle tuzemských zmiňovaných Heureka.cz nebo CZC.cz jsou klienty slovenská O2, Microsoft nebo největší evropští prodejci spotřební elektroniky MediaMarkt v Německu, Saturn nebo Euronics v Holandsku.

Na Fundliftu mohou v tuto chvíli investoři vedle 3DOIDu investovat do dluhopisů slavné znovuzrozené české značky kol Favorit. Všechny emise vystavené na platformě Fundlift od jeho spuštění 31. května 2016 byly dosud úspěšně upsány, v mnoha případech i při navýšení původní požadované částky. Jedná se o dluhopisy pro řetězec rychlého občerstvení s mexickým jídlem Burrito LocoPivovar Zvíkov a výrobce nápojů s doplňky zdravé stravy Isoline, emise konvertibilních certifikátů pro projekt technologické inovace osvětlení průmyslových budov EnLog a online platformu pro prodej ojetých a nových autCarismo a neveřejnou nabídku investovat do podílu v technologickém akcelerátoruStartupYard. Fundlift dosud tedy zaznamenává 100% úspěšnost všech kampaní.

Newsletter