Apple zbrojí proti Amazonu a Netflixu

Firma z Cupertina s nakousnutým jablkem ve znaku se chystá na další souboj na nabitém technologickém trhu. Ředitel Applu Tim Cook konferenčním hovorem pro televizi CNB nedávno řekl, že mnohem větší důraz budou dávat na odvětví originálního video obsahu poskytovaného platformou Apple TV.

Cook vidí v tomto sektoru největší možnost rozmachu jeho firmy. Apple spustil službu Apple TV před rokem a podle slov samotného CEO jsou lidé v jeho firmě velmi spokojeni s vývojem a přijetím platformy na trhu. V současnosti už má službu předplacenou 150 milionů lidí. Applu také generují zisky třetích stran, které s nejhodnotnější firmou světa ekonomicky spolupracují.

„Co se týče originálního obsahu, vstoupili jsme na neznámé území. V průběhu tohoto roku bychom pak měli představit nový obsah, od kterého si představujeme změnu v poskytování služeb,“ uvedl ředitel firmy Tim Cook.

Ověřeno na datech: Uživatelé Apple mají nejvyšší úvěrové skóre

Apple už představil exkluzivní službu v podobě Carpool Karaoke. U tohoto zábavního pořadu sází na mladistvé publikum. Aby se však firma vyrovnala konkurentům v odvětví, bude muset představit silnější tituly pro platící publikum.

Výhodou pro firmu s nakousnutým jablkem je jeho vlastní ekosystém. Uživatelská jednoduchost by mohla být jednou z hlavních výhod oproti konkurenci. „Ekosystém Applu představuje stále větší přidanou hodnotu a větší propojení pomůže i nové vlně produktů,“ uvedl expert na mobilní software Daniel Ives.

Které firmy jsou NEJinovativnější na celém světě?

Apple se tímto zaměřením zařadil k dalším velkým technologickým korporacím jako Google, Facebook, Amazon a zejména Netflix. Tyto firmy všichni vyhlásily válku tradičním médiím, jako jsou kabelové a satelitní televize.

Newsletter