Dolar po odstoupení Bidena krátce oslabil k 1,0900 za euro. Část ztrát poté smazal. Americké výnosy klesají. Koruna se proti euru obchoduje bez výraznější změny pod 25,25. Proti dolaru krátce zpevnila pod 23,15.

Coca-Cola sezvala reklamní mágy. Míchá novou kampaň

Coca-Cola hledá novou globální marketingovou kampaň, která by mohla ukončit již šest let trvající kampaň „Open Happiness“.

Světový výrobce nápojů pozval na setkání, které se odehrává tento týden v Atlantě, celkem 10 agentur z celého světa. Setkání má za cíl posbírat nápady pro příští celosvětovou kampaň. Jsou zde agentury včetně Dentsu, Wieden + Kennedy, Portland a Ogilvy. Ad Age potvrdila, že dostali za úkol formování nových směrů celosvětově známé značky nápojů.

V prohlášení, které společnost vydala, se píše: „Pozvali jsme nejlepší agentury z celého světa, aby prezentovali své nápady týkající se společnosti Coca-Cola. Chceme odvést další kus práce na budování naší značky. Vždy jsme kladli důraz jak sami na sebe, tak na naše agentury, abychom předvedli kreativitu na světové úrovni s důrazem na globální apel, který se zabývá našimi spotřebiteli, zároveň je baví a v neposlední řadě podpoří růst našeho businessu. Tento proces nám pomůže využít myšlenky nejlepších světových agentur a odvést tak nejlepší možnou práci.“

Nová kampaň by mohla zaujmout místo té doposud běžící s názvem „Open Happiness“, která byla zahájena v roce 2009 agenturou Wieden + Kennedy. Jedná se o nejnovější změnu z řady těch, které se výrobce nealkoholických nápojů chystá učinit ve své marketingové strategie, která má za cíl zvýšení prodejů. Začátkem tohoto roku se Coca-Cola zbavila svých čtyř samostatně běžících kampaní pro Evropu a sjednotila je pod jednou střechu. Chtěla lépe využívat propagační podpory jednotlivých „vlajkových lodí“ – Coca-Coly, Coca-Coly Zero a Coca-Coly Life.

Newsletter