Začínali jako čistě obchodní společnost. Postupně se ale vypracovali na společnost výrobně-obchodní. Skupina KARO z tradičního cechovního odvětví, a teď navíc jako možná investice, je jediná, která dokáže růst i několik desítek procent ročně, řekl ve videorozhovoru pro server Roklen24 výkonný ředitel STARTEEPO František Bostl.
Na co chce skupina KARO použít peníze z IPO?
Skupina KARO aktuálně řeší především rozšíření výroby, čili nově získané prostředky poputují na nové investice.
Zpracovatel kůží KARO z Boršova míří na trh START, investorům nabídne 40% podíl
Můžete skupinu KARO krátce popsat?
Skupina KARO se více než dvacet let zabývá zpracováním kůží a z čistě obchodní společnosti se stala společnost výrobně-obchodní.
V čem je skupina KARO unikátní?
KARO je dnes v tomto tradičním cechovním odvětví jediná společnost, která nabízí dodávky takzvané “just in time”, čili v poměrně tradičním sektoru nabízí velice disruptivní model a díky tomu dokáže růst i několik desítek procent ročně.
Starteepo má za sebou několik IPO´s. Můžete je shrnout?
Co se týče úspěšných emisí, tak máme za sebou společnost Prabos v květnu minulého roku a UDI v říjnu. Také jsme byli poradcem u IPO společnosti Hub Ventures.