Expanze LEO Express: Německo i nejrychleji do Zlína

Soukromý přepravce LEO Express představil plány expanze pro rok 2016. Výkonný šéf pro Evropu Peter Koehler pro Roklen24 zdůrazňuje nové partnerství s Flixbusem, které firmu a její zákazníky přivádí na německý trh, i nejrychlejší spojení do Zlína.

LEO Express v listopadu jako první představil a začal prodávat spoje z nového jízdního řádu, který vstoupí v platnost od 13. prosince. Jádrovými zůstávají vlakové spoje mezi Českem a Slovenskem.  Odjezdy z Prahy LEO Express sloučil vždy na 11. minutu po celé hodině a přepravní časy do Ostravy a Olomouce zkrátil dle nového jízdního řádu na 3:14 a 2:15 hodiny. Novými stanicemi jsou Kolín a Zábřeh, počet zastavení firma dopravce zvyšuje v Přerově, Hranicích nebo Suchdole či Bohumíně a Karviné.

LEO Express jako první prodává nový jízdní řád. Kam expanduje?

LEO  Express označuje zlínský region, Slovácko, za svůj domov. Nově nastavené spojení mezi Prahou a Zlínem za 3 hodiny a 12 minut je v tuto chvíli nejrychlejší proti konkurenci, nově patnáct krát denně a dle LEO Expressu také nejlevnější. Na 22 posiluje LEO Express počet spojení s Přerovem, mezi Přerovem a Zlínem zavádí nízkopodlažní autobusy.

Za zásadní pro nejbližší expanzi firmy LEO Express označuje partnerství s Flixbusem. Dohoda nabízí českým a slovenským zákazníkům spojení do německých Drážďan a Berlína. Z Prahy nastoupí od ledna sedm spojení s oběma německými městy denně a nové spoje chce firma přidávat v průběhu roku 2016.

Podle Petera Koehlera počítá LEO Express v roce 2016 s rozšiřováním své sítě každé tři měsíce. Soustředí se na nová autobusová i vlaková spojení, ale i nové železniční koncese v dalších destinacích regionu střední a východní Evropy. Na Slovensko na trase do Košic a Prešova míří čtyři spoje LEO Expressu denně s návazným autobusovým spojením  až do Užhorodu a Mukačeva. Autobusy LEO Expressu spojují také Ostravu s polskými Katovicemi a Krakovem.

„Inovace a rozšiřování sítě po celém regionu střední a východní Evropy jsou naší prioritou pro rok 2016, kdy očekáváme růst ve výši až 50 procent. Za letošek díky expanzi do nových stanic a neustálému inovování služeb dosáhneme růstu kolem 40 % a to je teprve začátek,“ uvedl pro Roklen24 k výhledu pro letošní a příští rok už v úvodu listopadu Peter Koehler, místopředseda představenstva, zodpovědný za řízení LEO Express ve střední Evropě.

Šéf LEO Express pro Evropu: Černá čísla budou příští rok

Newsletter