Foodgroot je Googlem pro potraviny a metlou nekvality jako Uber

Vyfotíte si čárový kód šesti jogurtů, zadáte osobní filtry. Dva jogurty třeba vypadnout a zbylé čtyři se seřadí dle kvality. Politici nemají v ruce nic, čím by mohli ovlivnit kvalitu potravin, existuje spousta fíglů, jak legislativě uhnout. Podívejte se, co tady politici udělali za dvacet let s mafiánskými taxikáři a co s nimi udělal Uber za čtvrt roku. To je zhruba princip digitalizace. Když zpřístupníte data, posílíte tím spotřebitele, říká zakladatel projektu Foodgroot Petr Václavek. 

Michelinští šéfkuchaři: Obdiv i podiv, za co máme hvězdu 

Tím samým, čím byl Google pro internet, dal dohromady způsob, jakým se internet hierarchicky řadí a jak se na něm vyhledává, tím je aplikace Foodgroot – takovým Googlem pro potraviny. Parametrů, které budeme brát do úvahy je až sedmdesát. Každá potravina má svoje hodnocení jako film v databázi csfd.cz. V době spuštění aplikace bude databáze obsahovat asi půl milionu položek, na českém trhu jde přibližně o padesát tisíc výrobků, dodává Václavek

Ministr Jurečka: Dvojí kvalitu potravin musí EK řešit, diskriminuje spotřebitele

Petr Václavek před založením startupu Foodgroot působil jako Vice President Global Marketing & Communications v technologickém startupu ARTSTAQ. Předtím zastával pozici Head of Digital & Social Media, Impact & Echo BBDO, Kuwait. Před svým angažmá v Kuvajtu působil dlouhá léta v roli zakladatele a strategického partnera v české sociálně mediální agentuře Lemonade. Pracoval také jako Executive Director v Arc Worldwide, patřící do skupiny Leo Burnett, jež se později stala součástí sítě Publicis. Dále působil v celé řadě nadnárodních agentur, kde pracoval pro nadnárodní i lokální blue chip klienty. Petr také inicioval založení sekce integrovaných BTL agentur v Asociaci komunikačních agentur, jejímž byl prvním předsedou.

Newsletter