Jaké potřeby mají firmy? Advokáti řeší specifický marketing

Foto zdroj: Expertní Board 21

Jaké potřeby mají firmy v současné době? V advokacii může jít například o dobře cílený marketing. Ten má u právnických firem výrazná specifika. Klient potřebuje mít ke svému právníkovi důvěru, a ta se nedá získat jen skrze reklamu. Vztah s advokátem může přerůst do výrazně osobní roviny, podobně jako například vztah s lékařem nebo zpovědníkem, míní Jan Vych, jednatel Advokátní kanceláře Vych & Partners.

Vych dobře ví, o čem mluví. Ze své dlouholeté advokátní praxe zná komplikace marketingu právnických kanceláří. Proto se taky zúčastnil listopadového zasedání Expertního Boardu 21. Zde spolu s dalšími podnikateli a šéfy řeší otázky svého podnikání.

Expertní Board 21 zastřešuje CEOs a majitele firem. Navzájem se tak mohou obohatit o poznatky z jiných oborů a zároveň si tak poskytnout originální pohled na problémy v oboru. Jaká témata se zde řeší? Jakou radu nakonec Jan Vych dostal? Podívejte se na videorozhovor (2:30 minuty, s titulky) s Janem Vychem a Danielou Kolomazníkovou, spoluzakladatelkou Expertního Boardu 21.

Daniela Kolomazníková je vystudovaná psycholožka se zaměřením na pracovní psychologii. Pomáhá pomocí coachingu, mentoringu, měření a firemních analýz vytvořit ve firmách prostředí, ve kterém se zaměstnanci cítí dlouhodobě spokojeni a majitelé dosahují požadovaných výsledků. Věří, že vše lze změřit a optimalizovat, i lidské zdroje ve firmách. Společně s Lucií Libovickou založila Expertní Board 21.

Jan Vych je absolvent Právnické fakulty Univerzity Karlovy v Praze a Fakulty financí a účetnictví Vysoké školy ekonomické v Praze. Profesní zkušenosti získal jak v oblasti advokacie, tak i poskytováním právního poradenství v poradenské společnosti zaměřující se na komplexní realizaci projektů podnikových přeměn.

Newsletter