Lifestyle banking a hyperpersonalizace: Jak vypadá budoucnost financí?

Zdroj: Depositphotos

Platební karty dnes už nejsou jen praktickým nástrojem k placení, ale také prostředkem, který odráží životní styl, osobní hodnoty i nejnovější technologické trendy. Bankovnictví se postupně čím dál více posouvá od tradiční správy financí k modelu „lifestyle bankingu“, v němž banka funguje spíše jako osobní asistent, říká v rozhovoru pro Roklen24 Lucie Andrlíková z IDEMIA Secure Transaction. 

Významnou roli podle Andrlíkové hrají inovace – ať už jde o kovové nebo limitované edice platebních karet vyjadřující status, bezpečnostní prvky jako dynamické CVV či biometrie, nebo ekologické materiály. I v době mobilních plateb zůstává karta důležitým fyzickým kontaktem s bankou a zákaznickou zkušeností. Jaké jsou aktuální trendy a jak funguje hyperpersonalizace založená na datech a umělé inteligenci? Nejen o tom mluví ve videorozhovoru Lucie Andrlíková z IDEMIA Secure Transaction. Rozhovor vznikl během konference FinTech Roadmap, jejíž mediálním partnerem byl i Roklen24.

Newsletter